d_stenvig Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Dette er kanskje et latterlig enkelt problem. Det hele virker så opplagt enkelt at jeg faktisk er J***** forbanna på at det skal være så j***** vanskelig. Saken er at jeg måtte lage to forskjellige redigeringsprosjekt i Pinnacle, fordi en del var NTSC, og en annen PAL. Disse kunne SEFFØLGELIG ikke kombineres i et prosjekt. ..Ok, så jeg lagde to DVD kompatible MPEG2 filer, for så senere brenne i dette fantastiske Nero.. ...men nei.. Dette Nero krever visst denne ferdiglagede DVD strukturen, som jeg da ikke har PEILING på hvordan jeg lager foruten i Pinnacle, som SEFFØLGELIG ikke kan kombinere disse to filene i en struktur. Og saken er så enkel at disse to Mpeg2 filene MÅ være på samme DVD. Så hvordan gjør jeg det tilsynelatende latterlig enkle å få dette ut på en DVD? Eller for den saks skyld lager en DVD struktur med disse to filene kombinert i en.. (Og nei, jeg finner ingen grunn til å kjøpe en annen dyr program pakke, som forsåvidt både nero og pinnacle er, for å gjøre den tilsynelatende latterlige enkle opperasjonen og faktisk imprente en DVD kompatibel fil på en....DVD??) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Bruker du Nero, eller Nero Vision Express? Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Bruker du Nero, eller Nero Vision Express? 5074714[/snapback] Før jeg skrev tråden hadde jeg bare prøvd nero, men jeg fikk fatt i nero vision express etterpå nå, og det hadde noe av funksjonene jeg savnet ja. Men likevel ble lyden ødelagt etter Express hadde behandlet filmen Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan du ikke gjøre om den ene filen til avi, og importere den inn i Pinnacle Studio 9 da? Burde ikke det funke? Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Det går på at den ene er PAL, og andre er NTSC. Forskjellig framerate. Jeg spleiser begge filene i Nero vision nå, så får jeg bygge opp lyden på nytt i Pinnacle siden Nero vision ødelegger den. Videoredigering er på langt nær forbrukervennlig!! Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Du kan bruke DGPulldown for å kovertere den ene slik at du får to like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå