sablabra Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg må holde en muntlig bokrapport neste uke, men jeg har ikke lest en bok . Så derfor lurer jeg på om det en snill sjel her som vet om en side som er full av bokrapporter? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) propaganda.net? ellers så lønner det seg å google på boken du ønsker. Hvorfor Ulempen med de fleste sider er at det er mange som legger ut rapporter på bøker de ikke har lest, men bare sett filmen. hvorfor leser du ikke boka når du har så god tid? Et annet tips er å låne den som hørespill. Endret 28. oktober 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
qdos Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Les heller en bok, i stedet for å ta enkle utveier, det vil du tjene på i lengden. Lettlest bok til et slikt formål kan være "L" av Erlend Loe. Ellers er "Den Fjerde Regelen" og "DaVinci-koden" bøker du raskt pløyer gjennom. Beklager at jeg ikke svarte på det du spurte om. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ellers så er google.com alltid din venn Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Grunnen til at jeg ikke gidder å lese en bok er at jeg rett og slett hater det! Er jo allerede dritt lei av å lese etter en halv side. Nå må jeg bare lette gjennom propaganda.net for å finne en passende bokanmeldelse. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Et tips til alle folk som må lese noen bøker i løpet av året: DC++ + 60-70mb ledig diskplass + winamp = Lydbok Jeg brukte 3timer på å lese(/høre) ei bok resten av klassa brukte 1-2uker på... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Smart. Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Et tips til alle folk som må lese noen bøker i løpet av året: DC++ + 60-70mb ledig diskplass + winamp = Lydbok Jeg brukte 3timer på å lese(/høre) ei bok resten av klassa brukte 1-2uker på... 5081905[/snapback] Kremt...host...retningslinjer...host... Edit: Hvis du først skal jukse, kan du gjøre det uten piratkopiering: http://www.startsiden.no/kategorier/skole_...il_og_oppgaver/ Endret 30. oktober 2005 av Elling Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Et tips til alle folk som må lese noen bøker i løpet av året: DC++ + 60-70mb ledig diskplass + winamp = Lydbok Jeg brukte 3timer på å lese(/høre) ei bok resten av klassa brukte 1-2uker på... 5081905[/snapback] Kremt...host...retningslinjer...host... Sorry Elling, skal huske det til neste gang folk her inne begynner å snakke om spill og filmer 1-3uker før release... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå