Mott Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 linker til min tråd om hva som er gale: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=489574 Jeg lurer på om jeg burde få nytt eller om dette faller utenom garanti sak?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når kjøpte du dette kortet? Så lenge du kan bekrefte at feilen ikkje er ein feil på kortet og ikkje på grunn av at det falt i gulvet eller noko sånt så er det ein klar garantisak. Eg har erfart at produsenten er meir villig til å erstatte kort enn selgar. Dei produserer kort i hytt og gevær og koster ikkje stort å produsere, så eitt frå eller til kan ikkje skade. Det er jo tross alt ein feil, og feil skal dekkast av garantien. Datakjeden burde tatt inn kortet, eventuelt sendt det inn til MSI, men det er deiras ansvar som selgar for at du får den service du har rett på. Stå på kravet ditt og be Datakjeden ta hånd om det. Eg handlar konsekvent på butikkar\nettbutikkar eg veit har god service akkurat i sånne tilfelle. Å gå etter pris og spare ein femtilapp ved å handle ein annan stad tar eg ikkje sjansen på sidan det kan bli nødvendig å reklamere på produktet. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 spare en 50 lapp 100 kr billigere på shg.no minst men har ikek mistet det i gulvet eller noe sånn, så du synes de skal sende det inn til evaluering for at de skal sjekke om jeg bør få nytt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Har ingen erfaringar med shg, men om dei er gode på service er det jo sjølvsagt ingenting i veien for å velge den billigaste. Å velge ein ukjent webshop derimot fordi den er veldig billig er noko eg ikkje ville gjere. Det er jo Datakjeden som står ansvarlig for dette, og dei må ta vurderingen om kva som skal gjerast vil eg tru. Tvilar på du kan sende kortet direkte til MSI som privatperson. Om Datakjeden skal få erstatning frå MSI for å ha solgt eit hovudkort med feil på får bli deiras problem, du må henvende deg til Datakjeden der du kjøpte det. Kjøper du ein Nokia mobiltelefon på Elkjøp som dette i frå kvarandre så går du tilbake til Elkjøp og leverer den inn, du sender den ikkje til Finland Endret 28. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 ja datakjeden sa de kunen sende den inn til evaluering som betyr at de sjekker om dette er garanti sak eller min skyld Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 men altså lurte på om jeg kunen få noen svar til kl 10 da jeg reiser tiul datakjeden personlig da. Håpet på noen svake lørdagsvikarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå