Mattlakk Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 husk at du ikke kan linke til din egen pc da.. hee Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Under område så står det : http://img.funtigo.com/images/clear.gif og ved siden av der det står område så står det informasjonskapsler,og under der så står det blokkert. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Clear.gif er nok en gjennomsiktig piksel, som ofte brukes i webdesign, og som du uansett ikke vil se. Men jeg begynner å bli litt nysgjerrig på hva som er problemet. Kan du enten legge ut et skjermbilde (ALT+PrtScr) av feilen, legge ut adressen på den siden du ønsker å se på, eller høyreklikke på siden, velge view source/vis kilde og lime inn denne kilden i en melding her på forumet. Det er veldig vanskelig å skjønne helt hvilken type feil du prøver å beskrive uten en av disse tingene. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Som dere ser så er det helt svart,og der skal det egentli være fullt av bilder. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Fikk visst ikke med bilde på den forrige Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Funtigo.com en side der jeg har en følelse av at de kanskje ikke vil gi ut bildene sine til alle og enhver. Du er enten på et sted der det er forbudt å se bilder, eller så går du frem på veldig feil måte... f. eks. en tekstbasert nettleser. *host* Endret 31. oktober 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Faan! Nå går det faan ikke å legge til bilde heller. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Her er linken til siden http://www.piczo.com/tonjesnuppah.Og der som dere sikkert ser fullt av bilder av folk,så vises ikke de bildene til meg,det er bare helt svart. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Uten .Og på slutten da Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jesus. Du må lage alt det på nytt igjen, lære deg å bruke "edit"-knappen og ikke bruke en sånn "html-wizard". edit: feil Endret 1. november 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
qdos Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dette er det jeg ser. Ser vennene dine, eller noen andre noe mer? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Det er akkurat sånn jeg også ser det! Merkelige greier.Rart at de andre ser bildene men ikke vi. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har sett på html-koden, og jeg innrømmer at jeg ikke har kontroll på alt i scriptet, men jeg kan ikke se at det er linket til noen andre bilder i det hele tatt på den siden. Er du sikker på at siden vennene dine så på den? Hadde vært morsomt hvis noen som ser noe annet kan legge ut et skjermbilde for å se hva og hvorfor vi andre ikke ser det samme. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Slik ser det ut hos meg: Ettersom jeg ser, så er det bare litt reklame som mangler, og er ikke det bare posititvt, da ? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mulig at din nettleser blokkerer bilder fra andre serverer. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg tror kanskje at denne berømte kameraten til Leif Arne har fjernet bildene da Leif Arne besøkte siden på sin pc? Siden er ihvertfall borte nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå