pologutt Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg lurer på en liten sak. Hvis jeg skulle få knust eller ødelagt min mobil (k750i), og har forsikring hos NetCom, får jeg da en ny eske med standard utstyr (inkludert handsfree, lader etc), eller kun telefon? (Dumt spm, men ønsker å være på den sikre siden). Må den opprinnelige eska med utstyr (lader, handsfree etc) da leveres inn? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Slik vilkåra var før så var det kun telefon med batteri som var forsikra, og ikkje noko ekstrautstyr. Dette punktet trur eg dei ikkje har endra. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Det var derfor jeg lurte. Men ettersom det følger med i eska, så begynte jeg å lure. Bør kanskje sende NetCom en mail, men veit ikke om det noe vits. Det er vel strengt tatt ikke NetCom som har med dette å gjøre vel. Lenke til kommentar
mfloe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Her er total forsikring betingelsene fra netcom: Du er dekket motTap av eller skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt, herunder ran og tyveri. Misbruk av mobiltelefonen med inntil kr 10.000 ved tap og tyveri. Sjå linken til total forsikring vilkår her stende det du måtte ha spm om: Forsikringsvilkår Netcom Total forsikring Endret 28. oktober 2005 av mfloe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 slik jeg husker det så skjer det slik - telefon dør/mistes - melder fra - man behandler saken - verdibrev eller hva det er nå - ny pakning (altså telefon i butikk salgspakning) ikke en swap Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ok. Takk, Flø. har sjekket den linken. Men ble jo ikke mye klokere av det! Men viss det stemmer det du skriver Christian86 om ny butikkpakning, så er jo saken grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå