Dimitrij Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg holder på å redigere en skolefilm og har tenkt til å bruke et klipp som er i Quicktime format, altså .mov. Jeg får ikke til å importere denne type filer og klarer heller ikke å få omkonvertert den. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvilke omkonverteringsprogrammer har du prøvd? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvilke omkonverteringsprogrammer har du prøvd? 5075572[/snapback] Jeg har prøvd VirtualDub, og den pleier å ta det meste. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Nå ble det noen unødvendige poster her Men fant løsning, RAD Video Tools fikset å konvertere fra .mov til .avi. Endret 30. oktober 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå