mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Dette her får jeg opp hva skal jeg gjøre nå? Jeg får ikke opp Wireless network arket Endret 29. oktober 2005 av mr messenger Lenke til kommentar
smh Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Du har nå lagt inn ServicePack 2? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja, jeg har gjort det. Lenke til kommentar
smh Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det kan virke som om driveren til Nettverkskortet ikkje er skikkelig instalert. Prøv å reinstallere driveren til det trådløse nettverkskortet. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Prøvde å installere det nå. det gikk fint. Men jeg får opp denne meldingen når jeg skal legge til datamaskinen fordi jeg ikke klarer å følge den artikkelen fordi jeg ikke har det favne arket. hva må jeg gjøre for å ordne det nå? Endret 29. oktober 2005 av mr messenger Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ingen som vet dette ? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Den trådløse tilkoblingen er deaktivert, prøver å høyreklikke og aktivere men ingenting skjer... hva kan jeg gjøre for å aktivere den? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 klarte aktivere den nå så det MÅ være at den ikke klarer å finne det skillearket mellom generelt og avansert på egenskapene til tilkoblingen. Hvordan i huleste får jeg det tilbake...? Lenke til kommentar
smh Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Du har prøvd ein restart etter at du aktiverte? Dersom det fremdeles ikkje vil trur eg du må sjekke drivaren. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja det har jeg prøvd. Fungerer dårlig. Det trådløse nettverkskortet hans heter: SMC2402W 22 Mbps Wireless PCI Adapter #2 kan dere hjelpe meg å finne en annen driver til kortet da? Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bare prøv å legge same drivaren inn ein gong til. Det kan vera at noko har gått gale første gongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå