Zappza Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! Jeg har et lite problem med at min anime/film gale søster sitter ved PCen min når jeg ikke er tilstede og bruker som regel og lage en admin brukerkonto til seg selv. Dette begynner jeg og bli sånn passe jævla irritert over, og lurer på om det finnes en måte og fjerne "User Accounts" fra "Control Panel" eller noe sånt? Må jo selvfølgelig kunne lage en konto fra Administrator kontoen da! Noen som vet? Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lag passord på din egen admin-ting, så gjør du hennes til "Begrenset bruker"=Problem solved Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Nei, egentlig ikke... Har seff passord på min egen, og hun skal ikke ha bruker konto, er tross alt min pc Jeg bruker også og glemme og låse min så må nesten få fjerna det jeg.... Jeg lukter register/Group Policy redigering jeg, Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan du ikke bare legge inn en skjermsparer og passord beskyttelse der da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Låse døra på rommet Likte forslaget ovenfor.. så tar du et lett passord, som hu ikke gidder å gjette Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 altså. hvis du ikke klarer å låse maskinen når du går fra den, så er det LIIITE windows kan gjøre for deg. Beste tipset jeg kan gi deg er å bli mer påpasselig med å låse maskinen når du går fra den...det er tross alt bare å trykke win+L Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jau da, det er bare det at jeg har et av disse nyere Logitech tastaturene der de har fjerna win tasten på høyre sida av tastaturet. Pingla: Har gjort som du sa Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før da Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Jau da, det er bare det at jeg har et av disse nyere Logitech tastaturene der de har fjerna win tasten på høyre sida av tastaturet. Pingla: Har gjort som du sa Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før da 5075805[/snapback] Om den er fjerna på høyre, så har du vel en på venstre side..? Endret 29. oktober 2005 av Pixi Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jau, men gidder bare bruke en neve til og gjøre det Så det så! Da kaller vi denne tråden for løst da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå