exs Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) altså... lexuslykter monovisker jettafront 18" sideskjørt.... hva med å kjøpe en japsebil som faktisk KLER detta jalla du skal ha på'n a? hehe ja en japsebil kler jo monovisker og jettafront... hva med og gi konstruktiv kritikk som gir litt mening :!: Endret 9. februar 2006 av exs Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Ser for meg en JDM styla Honda Civic med Jetta front! Hahahaha :!: For de som har bodd i bushen de siste tiårene: JDM = navnet på den stilen de styler biler på i Japan (Japanese Domestic Market) Endret 10. februar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 altså... lexuslykter monovisker jettafront 18" sideskjørt.... hva med å kjøpe en japsebil som faktisk KLER detta jalla du skal ha på'n a? hehe ja en japsebil kler jo monovisker og jettafront... hva med og gi konstruktiv kritikk som gir litt mening :!: 5576474[/snapback] du forstod utmerket godt hva jeg mente! og kritikken er konstruktiv den! ikke noe ukonstruktivt der! Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) jaja.... men det eneste som ikke opprinnelig kommer fra tyskland er jo lexuslyktene det virker jo som at hvis en gjør den minste ting utenom det vanlige her så har man en "jalla" ristrasker, er nok enig med deg ang jettafronten, men det er bare måten det blir sagt på som virker så respektløst mot en som har lagt tid og arbeid i bilen sin Endret 14. februar 2006 av exs Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Altså, en golf blir jo nødvendigvis ikke japse bare den har lexuslykter!? Hva med alle golfer som har luftfjæring da? Det er jo et produkt av amerikanske lowridere... Så hvis jeg monterer luftfjæring på golfen så er det plutselig en "yankie" bil? En golf er en golf folkens!! (Jeg liker Corrado eller de singel-lykt konverterte frontene best, men men... ) Endret 15. februar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Noe japsebil blir den vel ikke, men lexus-lykter er ingen vinner for det.. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Noe japsebil blir den vel ikke, men lexus-lykter er ingen vinner for det.. 5610639[/snapback] Spørs, det fins jo ikke akkurat noen fasit på hvordan en kul golf skal se ut. Men jeg respekterer din og andre folks meninger om lexus-wannabe lykter, men husk nå bare at det er deres meninger, og ingen andres... Hvis trådstarter vil ha lexus lykter så bør han kjøpe det! Det er tross alt hans valg... Endret 15. februar 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 altså, har jeg noen gang nevnt jeg ville ha lexus lykter? Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Fått noen endringer i planene om motor bygge, hadde tenkt en gti, men ser ut som om det kanskje blir en 5'er fra audi. Vi får se når garasjen er ferdig så jeg kan begynne å jobbe på bilen igjen... utrolig kaldt å stå ute i snøen Lenke til kommentar
Ztaal3 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 jæklade kor kjipt det er å bli stående uten garasje å mekke i, føler virkelig med deg vel syns hvis det gjøres skikkelig det med jetta front så kan det bli pent, å som dere sier, smaken er som baken hehe... håper du får kommet i gang snart, vil ha mer bilder av frem gangen her.... åh man de rekke 5'rne er gromme det hadde blitt stilig me en slik under pansret, å deilig å kunne blow off som bmw traller... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 *bla bla bla* 5671589[/snapback] Skriv bokmål eller nynorsk på forumet, selv om det er endel av oss nordleninger her, er det ikke gitt at alle skjønner dialekt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Altså, en golf blir jo nødvendigvis ikke japse bare den har lexuslykter!? Hva med alle golfer som har luftfjæring da? Det er jo et produkt av amerikanske lowridere... Så hvis jeg monterer luftfjæring på golfen så er det plutselig en "yankie" bil? En golf er en golf folkens!! (Jeg liker Corrado eller de singel-lykt konverterte frontene best, men men... ) 5605271[/snapback] Ja, skjønner ikke hvorfor du ikke tok G60 Corrado, og heller tok GOLF ! Herre, unnskyld , men kan ikke fatte at noen faktisk bruker over 200kr på en gammel og grå Golf, uansett hvor "fin" du får den, så er det og forblir en golf, og det er ikke positivt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva er det egentlig som er galt med golf? Små, pene, MASSE styling ting å tang... Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ingenting galt med golf... menneh... garasje i Rogaland øsnskes... noen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Du har jo gjort masse arbeid på bilen, BRA gutt Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, du som var så godt igang.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noe nytt med bilen? 6306872[/snapback] Tør jeg spørre hvorfor du gidder å leke moderator? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Noe nytt med bilen? 6306872[/snapback] Tør jeg spørre hvorfor du gidder å leke moderator? 6307778[/snapback] Leker ikke moderator men er int i å se om det er liv i noen av disse bilene... (du skjønte selfølgelig ikke dette) Endret 14. juni 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (du skjønte selfølgelig ikke dette) 6307918[/snapback] Nei for jeg er jo hjernedød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå