Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog: VW Golf 2 1984

Audi247

Anbefalte innlegg

Har enda ikke bestemt meg for hva slags felger eller farge bilen skal være. Blir nok min 18" felg med gate slicks. Så det må være noen felger som passer dette.

golf 2 blir veldi ubehagli og kjøre på alt over 17" bare så du vet d.... optimalt er faktisk 15" :ermm: men det ser jo ikke så fett ut da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe.. skal jo ikke være behagelig å kjøre en sprek bil, skal være RÅTT! :D Nei vet du ødelegger mye av kjøreegenskapene med å putte på for store dekk, men håper dette blir så minimale merknader at vanlige folk (som meg) ikke merker det...

Lenke til kommentar
hehe.. skal jo ikke være behagelig å kjøre en sprek bil, skal være RÅTT! :D Nei vet du ødelegger mye av kjøreegenskapene med å putte på for store dekk, men håper dette blir så minimale merknader at vanlige folk (som meg) ikke merker det...

5497429[/snapback]

vel hvis du tar to helt like biler ...en med 18" og en med 15" så vil den sistnevnte ha en langt bedre aks..men men samma d, hva slags maskin har du planer om?

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker.. har fått tilbud om en GTi motor + girkasse til under 2000 kr. Men dette blir jo sinnsykt "orginalt". Så vi har tenkt litt på å prøve å impotere en rekke 5 fra audi. Og da seff med noen mods..

Kommer noen bilder iløpet av helga håper jeg med litt oppdateringer!

Lenke til kommentar
Link til bilder av stort format(over 700-800pix bredde), IKKE bruk IMG-taggene!

Topic: Jettalykter og monovisker kler ikke 2-er golf i det heletatt, blir KUN harry.

5493877[/snapback]

ey ey ey... om du skal komme med forslag så må du gjøre det, men ikke ligg å utal deg om hva som er kult og hva som er harry. Om du skal komme med negative forslag kan du like godt beholde dem for deg selv.. :) takk

Lenke til kommentar
ey ey ey... om du skal komme med forslag så må du gjøre det, men ikke ligg å utal deg om hva som er kult og hva som er harry. Om du skal komme med negative forslag kan du like godt beholde dem for deg selv.. :) takk

5501612[/snapback]

Les gjennom innlegget ditt en gang til. Er helt selvmotsigende det du skriver. :)

Jo jeg kan uttale meg om hva som er kult og harry på golf, har grei innsikt i hva som er "allment akseptert" styling av golf 1 og 2.

Hva er forresten et negativ forslag? Hvis det er at jeg foreslår ting som du ikke har sansen for, er du egentlig ikke ute etter forslag, da har du bestemt deg for hva du skal gjøre.

...Og jeg foreslår at du ikke bruker jettafront og monovisker, men jøsses, synes du det er pent, monterer du det selvsagt.

Lenke til kommentar

Før du kjøper og monterer Jetta front, sjekk ut på Dubbmodder.com hvordan bilen din blir sendes ut med jetta front. IMO er jetta front på en golf mindre pent og en golf front på jetta det samme. skal du montere noe annet en runde lykter på en Golf burde det være rally lykter. En golf trenger heller egentlig ikke mere enn skam senk og noen fete felger for å bli tøff, er formange som "over styla" til det mindre pene. Dog det er bare mine tanker om det.

Lenke til kommentar

quote:

Jo jeg kan uttale meg om hva som er kult og harry på golf, har grei innsikt i hva som er "allment akseptert" styling av golf 1 og 2.

spiller vel ingen rolle hva som er "allment akseptert" man bygger jo en bil slik en sjøl vil ha den... ikke slik man tror allmenheten vil ha det, er ikke alle som gidder og følge A4 malen som folk flest ikke tør og gå vekk fra i frykt for og få et skjeft blikk en gang iblandt, sant nok d kan virke som du har litt innsikt i det tekniske på en mk2 opus... men du sitter ikke med malen på hva som er pent og hva som er harry selv om du har en hel gjeng som er enige i hver minste ting du sier her på forumet

-litt OT men måtte bare nevne det-

Lenke til kommentar

altså...

lexuslykter

monovisker

jettafront

18"

sideskjørt....

hva med å kjøpe en japsebil som faktisk KLER detta jalla du skal ha på'n a?

ikke stygt ment, men bedre og si ting rett fra levra en å holde kjeft! (konstruktiv kritikk)

golf 1.6 funker best som low'n'slow! end of story!

lykke til med 18" og 1.6 liter og senk.. kommer til å stå stille

Lenke til kommentar
vel hvis du tar to helt like biler ...en med 18" og en med 15" så vil den sistnevnte ha en langt bedre aks..men men samma d, hva slags maskin har du planer om?

Hvis du for eksempel har to like biler en med 235/30 R18

og en med 195/55 R15 så er jo rulleomkretsen så og si helt lik. Selvsagt har nok bredden på 18 tommerne noe og si på grunn av større rullemotstand, men kan ikke tro at det har veldig mye å si på aksellerasjonen. Eller tar jeg helt feil nå?

Lenke til kommentar
Hvis du for eksempel har to like biler en med 235/30 R18

og en med 195/55 R15 så er jo rulleomkretsen så og si helt lik. Selvsagt har nok bredden på 18 tommerne noe og si på grunn av større rullemotstand, men kan ikke tro at det har veldig mye å si på aksellerasjonen. Eller tar jeg helt feil nå?

5574937[/snapback]

Det har vel heller noe med diameteren på felgen å dekket å gjøre? Blir som å sette på mindre drevhjul på en moped, da akser den jo noe sinnsykt bedre, samme blir vel med dekk på bil å?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...