Mogge_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har nettopp fått meg cm stacker..Men det er en ting jeg lurer på: Hvor skal jeg koble inn lyden i fronten på kabinettet? Har et ASUS A8N SLI Deluxe hovedkort.. Er det noen som kunne ha hjulpet meg? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Fikk du ikke manual med hovedkortet? Endret 28. oktober 2005 av hsiverts Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Jo jeg fikk det med, men det er ikke samma merking på kablene som henvist i boka...Noen som har cm stacker og har koblet inn lyden i front? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg lurer på noe av det samme... Skal koble lyden foran til hk, men der man skal koble sitter det to jumere.... er det bare å ta dem ut? Jeg er litt forsiktig med sånt, hvis jeg tar ut feil jumpere liksom Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg lurer på noe av det samme... Skal koble lyden foran til hk, men der man skal koble sitter det to jumere.... er det bare å ta dem ut? Jeg er litt forsiktig med sånt, hvis jeg tar ut feil jumpere liksom 5075562[/snapback] Det er akkuratt det samme jeg lurer på...Håper noen kan gi oss gode svar som løser problemet... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 de jumperene sørger for at lyden skal fungere på porten ut bak.. det du gjør er å koble de 2 enslige som henger sammen der jumperene står... For da kan du fortsatt hente ut lyd bak, og ha ett headsett koblet til foran Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 de jumperene sørger for at lyden skal fungere på porten ut bak.. det du gjør er å koble de 2 enslige som henger sammen der jumperene står... For da kan du fortsatt hente ut lyd bak, og ha ett headsett koblet til foran 5078638[/snapback] Kunne du forklart litt bedre? Skjønte ikke helt det du forklarte...Men det er fler enn 2 som kommer fra fronten.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette skal jeg få med meg. Har dønn det samme problemet. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kabinettet mitt har en hel lydkontakt (ikke enkeltpinner), så jeg måtte ta av jumperne og plugge inn kontakten. Er det feil da? Virket veldig riktig da jeg gjorde det Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 okei.. først.. finn frem manualen.. så kikker dere godt etter så dere finner tilkoblingene til lydkortet.. Deretter putter dere den pinnen som har samme navn som i boka der den skal stå. For å få plass til den grønne og hvite med 2 enkle plugger, så må du fjerne jumperen for å få satt den på. Verre er det faktisk ikke. Og for ikke å bli misforstått, det er manualen til HOVEDKORTET dere skal kikke i. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Så det er bare å ta av jumperene altså hvis jeg ikke skjønte det riktig...:S Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja du bare tar av jumperen og kobler ledningen der den sto... Sånn at den erstatter jumperen så du får lyd både foran og bak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå