FalcoN200285 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 jeg trenger et kabinett med plexiglass(sidevindu) og har planer om seinere med vannkjøling! hva kan dere anbefale? må ha 120 mm viftekjøling i kabinettet! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 CM Stacker, fordi den gode plassen i bunnen er perfekt til vannkjøling, samtidig som kjølesystemet ikke kommer i konflikt med diskbrønner etc. Dør med sidevindu må imidlertid kjøpes separat. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg Lian-Li Pc6070 Scand. Ta en titt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488581 Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 CM Stacker er en konge kabinett... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 CM Stacker er en konge kabinett... 5073431[/snapback] No offence, men kanskje du kan begrunne hvorfor du synes det? Da blir det lettere for trådstarter å velge. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 CM Stacker er en konge kabinett... 5073431[/snapback] No offence, men kanskje du kan begrunne hvorfor du synes det? Da blir det lettere for trådstarter å velge. 5073454[/snapback] ja hvorfor ?? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg Lian-Li Pc6070 Scand.Ta en titt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488581 5073395[/snapback] Jeg ville ha valgte det kabinettet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og forresten, Cooler Master Stacker er vel ganske tungt? Så, om du er ofte på LAN, bør du skaffe deg et "LAN vennlig" kabinett. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og forresten, Cooler Master Stacker er vel ganske tungt?Så, om du er ofte på LAN, bør du skaffe deg et "LAN vennlig" kabinett. 5073740[/snapback] Jeg syns personlig cm stacker er supert grunnet stor plass...Det veier ikke så mye som folk skal ha det til..God plass til vannkjøling om du har det... Stilrent og tøft... Kommer aldri til å bytte og hvis jeg engang skulle det så må det nok bli til et lian li kabinett....Et godt råd er å ligge unna billige kabinetter..Kjøp heller kvalitet... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Og forresten, Cooler Master Stacker er vel ganske tungt?Så, om du er ofte på LAN, bør du skaffe deg et "LAN vennlig" kabinett. 5073740[/snapback] Jeg syns personlig cm stacker er supert grunnet stor plass...Det veier ikke så mye som folk skal ha det til..God plass til vannkjøling om du har det... Stilrent og tøft... Kommer aldri til å bytte og hvis jeg engang skulle det så må det nok bli til et lian li kabinett....Et godt råd er å ligge unna billige kabinetter..Kjøp heller kvalitet... 5073753[/snapback] Det er vel 15kg det veier, og ja, jeg har bært det. Det er innmari tungt og uhåndterlig, men det er sjeldent man bærer kabinettet veldig mange km da. Dessuten følger det med hjul, slik at du kan sitte oppå og trille deg bortover Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Stacker`n er ikke tyngre enn andre kabinett i samme klassen, skal en ha noe lettere i den størelsen så må det bli i alu og da blir også prisen høyere. At det er uhåndterlig skjønner jeg ikke,har hatt en del kabietter og ser ikke dette som mer uhåndterlig enn andre. Når det gjelder + så har jo dette kabinettet store (120 mm) støysvake vifter, god plass, geniale løsninger med bla mulighet for radiator i bunnen, valgfri plassering av stforsyning, ja en kan faktisk ha to samtidig og overgang for å koble dem sammen følger med, det er med både føtter og hjul, mange utbyggingsmuligheter og det er fullt mulig å få sidedør med vindu ferdig eller en kan med enkle grep sette inn vindu i den orginale døren uten å måtte skjere i kabinettet . Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Koster litt, men Lian-li PC6277B er ganske "venlig" for vannkjøling og LAN. Digger det kabinettet Endret 29. oktober 2005 av Håkki Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Til sablabra: det veier jo like mye som et vanlig kabinett, det samme sa snekker'n og....Så jeg skjønner ikke hvorfor du sier det er så tungt..Gåt fint ann å bære det, eller du kan sette på de hjula som følger med, så slipper du å bære i det hele tatt... Lenke til kommentar
Suplex Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei, hvis du har lyst på mye for pengene syns jeg du skal satse på dette bZerk kabinettet. jeg er veldig fornøyd med det. du får med 2 x 120mm vifter med blå leds og 2 x 80mm vifter med blå leds.. det er tillogmed Farge LCD-skjerm fremme, og plexiglass i sidedøren. veldig fint design på kabinettet, og utrolig lett og ta med seg på LAN siden det er et "håndtak" på "taket". minus med kabinettet: Tviler på at du får plass med innvendig vannavkjøling. Ellers er dette et VELDIG godt kjøp, der bare prisen ligger på 795,- uten strømfors. http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/b...x/bzca550bb.jpg http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/b...zca550x_all.jpg bare sjekk bildene<33 håper du ble litt klokere nå Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Stacker`n er ikke tyngre enn andre kabinett i samme klassen, skal en ha noe lettere i den størelsen så må det bli i alu og da blir også prisen høyere. At det er uhåndterlig skjønner jeg ikke,har hatt en del kabietter og ser ikke dette som mer uhåndterlig enn andre.Når det gjelder + så har jo dette kabinettet store (120 mm) støysvake vifter, god plass, geniale løsninger med bla mulighet for radiator i bunnen, valgfri plassering av stforsyning, ja en kan faktisk ha to samtidig og overgang for å koble dem sammen følger med, det er med både føtter og hjul, mange utbyggingsmuligheter og det er fullt mulig å få sidedør med vindu ferdig eller en kan med enkle grep sette inn vindu i den orginale døren uten å måtte skjere i kabinettet . 5074719[/snapback] Jeg sier ikke at det veier noe mer enn andre i klassen, men det er fortsatt tungt . Når jeg sier at det er ganske uhåndterlig er det fordi det er så stort. Jeg er enig med deg på det andre Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Jeg sier ikke at det veier noe mer enn andre i klassen, men det er fortsatt tungt . Når jeg sier at det er ganske uhåndterlig er det fordi det er så stort. Jeg er enig med deg på det andre 5075134[/snapback] kanskje du er så liten og svak person! :!: tror dere det er plass til vannkjøling i den bezerken der ?? Endret 29. oktober 2005 av geromino Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det er ikke så monsterstor plass i det.. men stor nokk.. veit ikke med vannkjøling men tror det skal gå.. det er større en mitt gamle q-tec iallefall.. men mindre enn mitt nåværende Thermaltake soprano.. btw: annbefaler Thermaltake soprano!.. stort sidevindu, og der følger med 2stk 120mm og en 92mm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå