Zithor Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Heisann, En kompis bygde en pc til meg og han for en stund siden, men min har hvert litt tull med, frem og tilbake til komplett så nå når jeg endelig fikk den opp å gå funker ikke lyden ! Lydkortet ligger i hovedkortet som er: Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16, jeg har oppdatert den og fulgt hjelp og støtte som følger med windows uten noe hell. Så gikk jeg opp til kompisen med pcen og han koblet til sterioanlegget sitt ved digital port så den funker men han fikk heller ikke noe lyd via analog plugin. Nå er jeg tom for ideer og er ikke sikker på hva som kan være gale Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sjekk i enhetsbehandling om det er noet utropstegn på lydkortet. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Nei sjekket det og, glemte det ja....blerk. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Høres ut som et så enkelt problem som feil innstillinger i programmet som følger med lydkortet/lyddelen på HK. Oppdater til siste driver, denne kan lastes ned fra produsentens hjemmeside. Gå inn i programmet som kontrollerer lyddelen på kortet, og velg riktig lydinngang der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå