Artistic.Hipster Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hei, Jeg skal ha meg en _billig_ bærbar PC, kommer til å bruke den til surfing og word for det meste, men den må kunne takle photoshop og illusrator i en bra fart også Den bør ha DVD(helst brenner, men ikke noe must) Trekker ikke ned om den kan kjøre noen spill(men krevende spill som BF2 tar jeg på den stasjonære ) Hvor rimelig kan jeg regne med å få tak i en? Noen som har noen bra som de kan anbefale? Har sett litt på denne, er den noe tess? Endret 28. oktober 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Pcen du henviser til har integrert grafikk som bruker av systemminnet. Det fører til at maskinen vil gå tregt om du kjører mer enn tre-fire programmer. Og da kan du glemme krevende programmer som photoshop o.l. Du kan se på denne: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 8195 kr. Den har en ok prosessor og et ganske bra skjermkort. Jeg tror også at den har DVD-brenner. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Pcen du henviser til har integrert grafikk som bruker av systemminnet. Det fører til at maskinen vil gå tregt om du kjører mer enn tre-fire programmer. Og da kan du glemme krevende programmer som photoshop o.l. Du kan se på denne: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 8195 kr. Den har en ok prosessor og et ganske bra skjermkort. Jeg tror også at den har DVD-brenner. 5073630[/snapback] Hmm... tror nok 8k er over smertegrensen, må tenke litt mer over det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå