Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) virker sikkert litt n00b nå, men bare et kort spørsmål. fikk nettopp gmail fordi hotmailen min aldri klarte å sende ut mail ordentlig. så vil jeg gjerne bruke den med messenger, men den vil ikke godkjenne pålogginga. en venn av meg har gmail og kan logge seg på med den er det noe jeg gjør galt eller er det bare microsoft som hater meg og ikke lar meg bruke noe annet? Edit: godt mulig denna passer best et anna sted, men jeg orka ikke leite flytt hvis nødvendig Endret 28. oktober 2005 av Lycantrophe Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Ja , men du må validere den Endret 28. oktober 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 "validere" kanskje var litt for utfyldig Du må gå på microsoft sin passport og registrere den der. http://www.passport.com eller noe slikt... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 da så.. takker Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 "validere" kanskje var litt for utfyldig Du må gå på microsoft sin passport og registrere den der. http://www.passport.com eller noe slikt... 5073299[/snapback] Ja men hva trykker du videre da? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 "use an e-mail adress you already have" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 "use an e-mail adress you already have" 5074286[/snapback] Litt mer detaljert please... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 'Sign up' (i venstre kolonne) -> 'Yes, use my email' -> 'Continue' Vanskelig? Nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå