Tonio Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Heisann, vet det kan virke som om noen tok harddisken fra dataen, men det er ikke problemet. =P For en tid siden kjøpte jeg meg en harddisk (Western Digital 250gb s-ata), og hele livet mitt var sus og dus, men her om dagen forsvant hele disken fra min datamaskin. Inne på den disken hadde jeg en del simpsons-episoder, og det var en av disse jeg skulle se da jeg merket at alle episodene var borte. Jeg gikk ut, og da jeg prøvde å gå inn igjen var hele disken borte. Jeg tenkte at kanskje en ledning var løs, og skrudde av dataen før jeg passet på at ledningene stod i, før jeg skrudde den på igjen, alt gikk bra. Men nå har det skjedd igjen, og denne gangen hjalp det ikke å skru av dataen for å så passe på at ledningene var inne. Noen som kan hjelpe meg?=/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kanskje dårlig kabel?? Sjekk om du finner disken i BIOS og f.eks. i Partition Magic. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har prøvd å bytte kabel, det hjalp ikke. Den er ikke i bios. Skal prøve ut Partition Magic om jeg får det til nå. Takk for hjelp!=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå