iStephano Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 D_killah BanAnus: Tollpost.... HÆ? En gang til? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Tollpost duger mer enn posten... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Har ikke lest alle svar du har fått. Kort sagt returner maskinen så fort du kan og be dem betale porto. Slikt går bare ikke ann. Sjekk kjøpsloven hvis du får problemer, står sikkert noe smart i den. Hadde samme problem med Microplex bestilte vannkjøling og fikk en brukt en som var ødelagt. Sendte den tilbake, Du må nok betale frakt selv (står i loven) det måtte jeg siden det er en internettbutikk, hvis du hentet den i butikken så bare legg den på disken å gå... (ikke bokstavlig talt, du vil vel ha pengene tilbake) Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 har snakket med noen meget hyggelige folk på komplett og vi ordnet et bittelite plaster på såret... BRA KOMPLETT Det er nok sant det at det er vanskeligere å få nye kunder, enn det det er å beholde de gamle.... Pc'en fungerer som sagt strålende, alle jumpere står nå ordentlig, og psu'en er ikke "såå" skjev lenger... enda ikke sikker på hvem sin skyld dette var, men jeg liker uasnett måten komplett gjør det gpdt igjen på! MVH Alexio Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Quote: alexio skrev (2002-08-27 21:32):har snakket med noen meget hyggelige folk på komplett og vi ordnet et bittelite plaster på såret... Hvilket "plaster på såret" da? :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-27 21:32, alexio skrev:har snakket med noen meget hyggelige folk på komplett og vi ordnet et bittelite plaster på såret... Kanskje denne tråden var med å presse dem til det. Etter mitt synspunkt burde du vel ha snakket med dem først - og så poste her etterpå dersom dere ikke kom til enighet. Nå postet du her først - og lagde en masse bråk - så kontaktet Komplett.no deg gjennom denne tråden - og så ble dere "enige". Bakvent, tungvint og høyst unødvendig måte å gjøre det på. Ha en riktig fin dag :smile: Lenke til kommentar
dale Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Er vel heller posten som kan være litt hardhendte.. har bestilt ett par kabinetter i mitt liv fra komplett og noen av de har fått skikkelig juling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå