Rostad Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, som topic sier så skjedde det noe med anlegget mitt. plutselig så ble lyden så lavere og jeg skjønte ikke hva som var galt, så jeg la øret mot høytalerne og den en fmungerte ikke. Skiftet om ledningne som går fra høytalerne til spilleren og da fungerte den igjen, men da fungerte ikke den andre igjen :S Noen som gidder og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ingen som vet hva det kan være eller? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når du har et problem er det smart å gi så mye informasjon som mulig, slik at det er lettere for andre og eventuelt løse det. Skriv hva slags utstyr det er snakk om, hvilke kabler du byttet rundt på osv. At du bumper tråden din etter 30 min gjør bare folk irriterte. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja jeg har et SONY MHCRG475S Link her Fungerte fint helt til i går da jeg satte inn ledning fra pc'n til anlegget så hørte jeg at det knitret litt i høytalenre så ble det stille i den ene høytaleren. Byttet om ledningene som går fra elementene til "forsterkeren" med hver andre men da streiket den andre øytaleren. Fornøyd nå Petterman? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hvis du byttet om ledningene bare på høytalersiden virker det som om det er utgangen på forsterkeren som er ødelagt. Hvis du byttet om på begge sider ville jeg mistenke at den ene høytalerledningen er skadet. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg vil nok tro at det er høyttaler utgangen som er gåen, men hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 sende forsterkeren på verksted , eller kjøp nye Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har garanti enno da... Har ikke tenk å kjøpe nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå