Ksungam Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 HER Er det verdt å kjøpe den nå? (Eventuelt ønske seg til bursdag som er den 8 november ) Eller burde jeg heller vente til hele serien på 6 kommer ut i en slik pakke? Eller kan det hende at det kommer en pakke med bare de 3 nyeste også? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Kjem sikkert pakkar med alle 6 som du kan kjøpe, om du vil ha det i ein eller 2 pakker må du nesten vurdere sjølv. Eg kjøpte den på Elkjøp, 250 kroner er ikkje så værst for den pakken der. Eg antar det kjem ein pakke med dei 3 resterande med tida Endret 28. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 jeg regner med at det kommer til å komme flere pakker. Jeg vil tro at det i allefall kommer en pakke med de 3 siste filmene, og at det kommer en pakke med alle 6 filmene, kanskje det er de to 3-pakningene som er pakket sammen i en pakke. Og så kommer det nok en collectors edition med fancy eske og kanskje en liten yoda eller vader og en haug med extra stuff.... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Er ingen kjempeubermeganerdestarwars-fan men syns filmene er supre likevel Så er ikke innteressert i en masse stash som f eks Jabba-figurer og slikt. Eneste jeg vil ha er filmene og gjerne litt om hvordan de ble laget og slikt, noe jeg forsto var i denne pakken. Så da vil det altså være likegreit å kjøpe denne nå og kjøpe den andre trilogien når den kommer ut? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Det medfører riktighet. 5073085[/snapback] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det medfører riktighet. 5073085[/snapback] 5073360[/snapback] Ja, om du berre vil ha filmane kan du kjøpe denne pakken og dei 3 andre når den tid kjem. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Etter det jeg har hørt vil det ta god tid før noen slike pakker kommer (TheForce.net). Dra på ElKjøp og hiv det i handlekurven! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Pakken med de tre første filmene er ekslusiv og inneholder drøssevis med ekstramateriale. Uansett om det kommer noen samlepakke med alle 6 pakkene så er det bare å handle denne pakken. 250 kroner er jo ikke mye penger. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Har ikke mr. lucas klippa inn scener fra de nyeste filmen i de gamle filmene i den boksen..? eller noe sånn. Har hørt noe om det, idioti. Endret 30. oktober 2005 av andesam Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Om eg ikkje tar feil kjem Episode 3 på DVD i november, så me ser kanskje ein pakke med den siste triologien til jul? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Da var den kjøpt! Men skal vente med å se den til jeg får kjøpt ny tv på rommet mitt er bursdagen Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Bah, betalte 500,- for den for 1 år siden.=\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå