Dan Hansen Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Uhhmm... Hva skal vi hetse idag mon tro? Både Bill Gates og Microsoft er hetset i alle varianter så de fleste argumentene der er vel oppbrukt nå. Linux fikk også en del pepper ved en anledning. Telenor er vi vel også sånn noenlunde ferdige med. En og annen webshop er jo blitt hudflettet de siste månedene. Moderatorene har fått gjennomgå. Men nå kan vi jo alltids ta hverandre litt. Hvorfor Veslemøy valgte å stå frem vet jeg ikke - personlig bryr jeg meg ikke heller - og jeg har faktisk visst en stund at "hun" var en mann. En av mine teorier i så henseende er vel at vedkommende etterhvert fikk den oppfattelsen av at de fleste trodde at det faktisk var en kvinne de snakket med - og ønsket vel å rette opp misforståelsen. Så enkelt kan det være. Men det er vel ikke grunnlag for å påstå at noen er homofile? Og hva er galt med homofili? (Gidder ikke ta den religiøse debatten på det akkurat nå) Homofili er vel egentlig bare en seksuell legning på lik linje med heterofili - og både menn og kvinner kan være det. Nå kjenner jeg Veslemøy ganske godt gjennom å følge med i enkelte av de trådene hun/han har skrevet og via pm og epost - og mitt inntrykk er at det er en veldig seriøs og omgjengelig person vi har med å gjøre. Nå sier han direkte at han har vært gift i 23 år og har voksne barn (ikke en søt datter også vel? :razz: ) så homopåstandene faller på død grunn - men uansett - hadde Veslemøy stått frem som hardcorehomse hadde det ikke endret en døyt for mitt vedkommende ihvertfall. Tror nok at akkurat denne tråden sårer dem på forumet som virkelig er homoseksuelle mer enn den sårer Veslemøy - og jeg tror nok også at det er grunnen til at hun/han velger å forsvare det. Hva blir det neste? Utlendinger? Eller kanskje pensjonister ...? Ha en riktig fin dag alle sammen :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 17:54, minimum payne skrev:Men hvordan vet vi at anders er en gutt???? Han ser veldig gutte-aktig ut, har litt mandig stemme og mangler bryster. (Har møtt han, ja. Tøff fyr.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: enter skrev (2002-08-25 02:05):Jaja, - men du, - jeg er så misunnlig på den grønne hoppende gåsa di, - kan'ke jeg få lånen a'? Sorry, men den er ikke til låns...dessuten så er det ei padde som hopper :razz: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Dammit, Veslemøy!! Jeg som hadde laget en full profil på deg og alt, kjøpte kikkert og spionutstyr og greier.. *SUKK* :grin: Veldig bra, smågenialt å gi seg ut for det annet kjønn for å få hjelp raskere. Når jeg spilte AO var jeg ofte sammen med kvinnelige karakterer som hadde røffe særtrekk, og vi hadde det mye moro. I ettertid har jeg seff tenkt litt på om det ikke var mer mellom beina deres enn museflettene tilsa.. Moro var det uansett :smile: På internet gjør jeg ikke spesielt stor forskjell på kjønnene, dater ikke folk på internet (lærte den leksen for en stund siden). Dette var morsomt da :smile: [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-08-25 17:40 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Mener å huske at jeg reagerte i begynnelsen på at "Veslemøy" hadde usedvanlig harde metoder mot diverse svindlere (balltre og torpedoer, var det ikke det?) og endel banning som ikke passet seg til en jente med navn "Veslemøy". Tenkte mine tanker da ja Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 18:07, borre skrev:Mener å huske at jeg reagerte i begynnelsen på at "Veslemøy" hadde usedvanlig harde metoder mot diverse svindlere (balltre og torpedoer, var det ikke det?) og endel banning som ikke passet seg til en jente med navn "Veslemøy".Tenkte mine tanker da ja allere der avslørte jeg meg. Det var vel snakk om en kropp som hadde kjøpt en PC av meg via QXL, og som ikke gjennomførte kjøpet. I etterkant håper jeg alle ser det komiske i det, og jeg kommer om ikke så lenge tilbake med et nytt Nick. Noen forslag kanskje? Hva med "Sly Fox"? :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 17:35, Hidden skrev:Veldig bra, smågenialt å gi seg ut for det annet kjønn for å få hjelp raskere. Synes nå det vitner om en pinglete fyr som ikke har æra i behold jeg :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 22:06, enter skrev:Sett i sammenheng med trådens emne, har vi kanskje med en lite morsom bedriten homo å gjøre, - er det Veslemøy? - Vet ikke jeg, - men jeg tror stengt tråd fra i går og det som står der har en betydning ...For øvrig har jeg ikke noe imot homofile, og har for så vidt homofile venner, - men noen av oss liker ikke først å bli lurt trill rundt av homofile, - og så få dyttet ufyseligheter langt opp i trynet etterpå ... Eh. Du virker ikke akkurat ikke-homofob. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:00, Anders Leipsland skrev:Synes nå det vitner om en pinglete fyr som ikke har æra i behold jeg :razz: AOL, bare uten :razz: :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Noen som har lest retningslinjene her... :wink: *kvesse klør* -moderator yummy- Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Veslemøy er død. "Predecessor" har overtatt etter denne kombinasjonen av kvinne og mann. :smile: -moderator yummy- Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 17:35, Hidden skrev:Når jeg spilte AO var jeg ofte sammen med kvinnelige karakterer som hadde røffe særtrekk, og vi hadde det mye moro. I ettertid har jeg seff tenkt litt på om det ikke var mer mellom beina deres enn museflettene tilsa.. Moro var det uansett :smile:På internet gjør jeg ikke spesielt stor forskjell på kjønnene, dater ikke folk på internet (lærte den leksen for en stund siden). Dette var morsomt da :smile: Vel, personen som lærte meg DeltaForce2-tactics var ei amerikansk jente. Hun er vel litt over tyve nå. Har ikke møtt henne, eller sett bilde av henne, men har hatt en sånn mic-konversasjon med henne... NOEN ekte hunkjønn finnes faktisk der ute. Tror jeg. Dessuten er du ikke flink nok å velge, om du møter "feil" folk, Hidden... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå