Remotec Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei. MSN Messenger 7.5 har en funksjon som heter MSN Space. Det jeg lurte på er om jeg kan gå inn på mitt space og finne ut hvem som har tatt en titt på det. Er det mulig? Logges det? Noen som vet? Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Er du sikker på det? Går det ikke an å vite hvilke brukere og hvilke IP'er som har vært innom? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 De vet det sikkert, men tviler på om du får vite det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du kan vel bare legge inn en sånn fin kode som teller. Jeg har det i bloggen min. "Usynlig kode" - sånn bortsett fra at jeg har lagt den inn dumt og man ser at noe ikke stemmer i designet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Feilpostet. Programvare->nett-tjenester er kategorien for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg