MacBain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har nettopp bestillt følgende utstyr fra komplett: -XFX GeForce 7800GTX 256MB, 490MHz, PCI-Express -Asus A8N-SLI Premium -AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz Socket 939 Har fra før 1 GB Corsair XMS3200 minne (4x256), og lurte i den sammenheng på om jeg også burde oppgradere minne (når jeg allikevel har brukt alt for mye penger på dette )? Vil de nåværende brikkene jeg har bli en flaskehals med dette oppsettet? Noen som i såfall har tips til nytt minne? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 For en pc du har kjøpt Ville nok kjøpt nye brikker, ala disse : http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6151 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 1GB holder til ganske mye, men til f.eks. spill som BF2 kan 1GB kanskje bli litt lite. Ulempen med minnet ditt, er at det er 4 brikker, altså får du ikke plass til mer uten å ta bort noe av det gamle. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Mitt forslag er at du kan prøve å bruke det en stund å se om det funker noe særlig. Minne blir jo stadig bedre og billigere, samt at det er lett å etterbestille ved en senere anledning, lite fraktkostnader. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tror du bomma litt på kategori gitt. Dette ser ut som et rent minnespørsmål. Jeg flytter den til rett sted og så hadde det vært fint hvis du skrev noe litt mer beskrivende i emnefeltet. For eksempel bruksområde, AMD/Intel, prisklasse, DDR1/DDR2 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå