Kilronan Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei! Jeg er på jakt etter et nytt sort tastatur som står i stil med min sorte 19" Samsung 193P. Noen som har tips? Finnes det elegante rene sorte tastaturer der ute? Jeg er ikke interessert i tusen media-knapper/snarveier og hjul for lydjustering osv. Helst så rent og pent som mulig. Jeg trenger heller ikke noen ny mus, så om det finnes et slikt tastatur uten medfølgende mus så er jo det en fordel. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Trådløst/ikke? USB/PS2? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 DiNovo fra Logitech. Veldig fint, og veldig behagelig å bruke. Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Dette kan jo sies å være stilrent. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Logitech Ultra X og diNovo er to fine tastaturer. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 DiNovo fra Logitech. Veldig fint, og veldig behagelig å bruke. 5072398[/snapback] Jepp, og kjøper du DiNovo Notebook så er den rimeligere. Anbefaler også at du tar en titt på Logitech UltraX Media Desktop: https://prisguiden.no/fritekst_sok....08&search=S%F8k Meget lekkert og billig! Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg synes dette tastaturet er fint og stilrent (har det selv)... Godt å trykke på og imo Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Takk for svar Går for dette fra PS Data. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Takk for svar Går for dette fra PS Data. 5083877[/snapback] Veeel, det var vel ikke så veldig elegant? Men det er sort, og det gjør jobben Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Veeel, det var vel ikke så veldig elegant? Men det er sort, og det gjør jobben 5086181[/snapback] Kanskje ikke supersexy, men rent, pent og nesten gratis. Jeg har sett meg lei på disse enorme tastaturene med innebygd prosessor, fingeravtrykkleser, tivoli-lys og styring av alt fra stuebelysning til komfyr. Det er ærlig talt ingen som bruker disse knappene uansett. Mange av disse tastaturene ser kanskje kule ut for seg selv, men passer jo overhodet ikke sammen med f.eks en ren og pen flatskjerm. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tror du blir fornøyd med det tastaturet. Har selv nesten likt. Kjøpte selv utgaven med mutimedietaster for ikke lenge siden. Knappene er veldig behagelige å trykke på. Enkelt, billig og stilrent Lenke til kommentar
T2 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er meget fornøyd med dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227 Sort / sølv er jo stilig. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Noen som veit om ett rått tastatur som er stille når man bruker det. Mitt klapprer for hver tast jeg trykker ned. Vanvittig deilig IBM black tastatur "Fransk utgave" . Men får nesten ikke lov til å bruke det på grunn av irriternede støy for dem andre her Mvh Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ja, overnevnte DiNovo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå