Gå til innhold

USB plast bit faller ut.

Mott

Anbefalte innlegg

Hei har et http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=308871&view=detailed kort og jeg lurer på om det er min feil at USB brikken(plast tingen) i faller ut eller følger med USB tingen jeg tar ut. har ikke vært noe hardhendt.

Lurer på om jeg bør få igjen pengene få nytt, eller om dette er min skyld??

Dette kortet er kjøpt hos datakjeden bergen, synes det hadde vært fair om jeg fikk nytt eller helst pengene da dette er elendig service.

Kan også sende inn hovedkortet til produsent til evaluering om det er min feil men problemet er da at min bror ikek har PC i noen uker som han sa det tok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres meget merklig ut ja.

Men du forklarer deg no uklart. Du sier at saken er løs så sier du plutslig, uten å begrunne, at dette er slett kundeservice.

Kan du gjengi litt mer hva som ble sagt i samtalen mellom deg og Datakjeden Bergen?

Endret av Amriden
Lenke til kommentar

Jeg har logget ved feilmeldingen min mor gidde med hovedkortet da hun gjorde det når jeg ikke var der.

Så problemet er at USB plastbiten faller ut eller henger fast i USB tingen jeg tar ut men skønner ikek at dette er noe problem dette er jo bare dårlig kvalitet. av MSI.

hva bør jeg gjøre klansje vise til denne tråden??

Han sa at han kunne sende inn hovedkortet til evaluering til produsent så kunne de si om det var garantisak eller ei.

dette sa han, det som irriterte meg var at han sa dette kan ta noen uker. Og da kommer min bror til å bruke min PC i noen uker.

Feilmelding

Problemet startet når USB uttakene sine brikker falt ut eller satt seg fast i USB kabel.

Så plutselig startet ikke maskinen lenger enn til MSI logoen og det andre som står der.

Det jeg måtte gjøre for å få den til å starte var å bruke en gammel PS/2 mus og PS/2 tastatur ikke overgang USB til PS/2 dette fungerte ikke fungerte heller ikke med andre USB ting en en printer dette var det enste vi fikk til å fungere.

Ting som fungerte:

PS/2 mus

PS/2 tastatur, merketatstatur(fujitsu siemens)

Printer

Skjerm

Lyd bare grønne uttak

Dette fungerte ikke:

Logitech media tastatur eller noe sånn(kjøpt hos dere)

Logitech MX 518 verken USB eller med PS/2 uttak.(kjøpt hos dere)

Webkamera

USB hub fra Biltema

Kamera

PS!! Grunnen til at jeg ikke leverte inn vare var fordi jeg ventet på min andre PC så vi hadde PC.

Kjøpt i XXXXXXXXX sitt navn

Endret av Mott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...