Gå til innhold

Hardware.no: Skille worklog og kommentarer til workloggene.

Anbefalte innlegg

Jeg tror de fleste syns som meg at det er veldig slitsomt å se igjennom en worklog på maange sider der nesten alt er kommentarer som "bra jobba" osv.

Dette har forumet på bit-tech løst på en veldig bra måte og jeg syns det burde bli laget noe lignende på dette forumet også.

Les mer om hva som er gjort her: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=98578

Jeg tror dette ville blitt en bra løsning for alle. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:dontgetit:

Du skriver "spesielt under worklogs" og det hinter jo til at du mener det er andre steder man også burde ha samme oppsett. :roll:

5074049[/snapback]

hmmm... kanskje jeg som bare skrev det uten å tenke helt gjennom det ;)

Hva med i, nei.... kommer ikke på noen andre plasser der det er brukbart ;)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å lage workloggen min så oversiktlig og enkel som mulig; har en oversikt på hver update i første post, en link til nesten update etter hver update samt link til siste update i signaturen. Tror det funker, men jeg leser ikke loggen min selv så jeg kan vel ikke helt svare på den...

Endret av Flop|s
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva med å lå trådstarteren få lov til å opprette et og et innlegg etter innlegg 1 osv?

sånn at alle updatene er sammlet fra side 1 osv? :hmm:

Noen som støtter forslaget?

5150730[/snapback]

Støttes! :w00t:

Støtter også de som ble sagt i første post, noe mer lignende bit-tech sitt forum! Trur det hadde blitt mer oversiktlig da, nå har jeg forslag til at alle som har en aktiv worklogg, at de legger ut link i første post til updatene :)

EDIT: O, du store Leif!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

jeg har jo prøvd noe ala dette i min worklogg her.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495384

problemet er bare at slik systemet er nå må en skyndte seg å "reservere" de første innleggene i tråden, hadde vært kjekt om man heller kunne opprettet disse etter behov på første side i loggen.

Alle kommentarene blir da liggende etter selve loggen og det meste blir dermed oversiktlig og greit :)

Lenke til kommentar
Om det er no sperre for hvor lang en post kan være / inneholde bilder, så kan det bli gjort sånn at første post som blir postet i kategorien worklogs kan være lang nok til alle updates..

Dette krever ikke noe megastor update heller =)

5186038[/snapback]

Høres ut som et godt forslag, men jeg likte mitt best da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...