Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg tror de fleste syns som meg at det er veldig slitsomt å se igjennom en worklog på maange sider der nesten alt er kommentarer som "bra jobba" osv. Dette har forumet på bit-tech løst på en veldig bra måte og jeg syns det burde bli laget noe lignende på dette forumet også. Les mer om hva som er gjort her: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=98578 Jeg tror dette ville blitt en bra løsning for alle. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 god idè, selv om det blir litt vanskeligere å følge med der hvor den som lager workloggen tar imot tips ifra andre brukere.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Egentlig ikke. Man har en link etter hver update som linker til discussion forumet. Alle har jo hver sin tråd til sitt prosjekt. Ta min tråd feks: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=100520 Endret 28. oktober 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ganske genialt med en tråd for updates og en for diskusjon Håper dere kan ordne noe sånt spesielt under worklogs Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 spesielt under worklogs 5073763[/snapback] Hvor ellers? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 spesielt under worklogs 5073763[/snapback] Hvor ellers? 5073924[/snapback] Det blir jo bla. mye enklere for leseren å få med seg alle updatene, det blir litt vanskelig å finne 10 updates i en 100s tråd. Eller så må du nesten følge med i fra starten Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Du skriver "spesielt under worklogs" og det hinter jo til at du mener det er andre steder man også burde ha samme oppsett. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Du skriver "spesielt under worklogs" og det hinter jo til at du mener det er andre steder man også burde ha samme oppsett. 5074049[/snapback] hmmm... kanskje jeg som bare skrev det uten å tenke helt gjennom det Hva med i, nei.... kommer ikke på noen andre plasser der det er brukbart Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Usikker på hvordan dette kan settes opp i forumet. Jeg skal derfor sjekke det opp med en admin Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan dere ikke bare legge til i reglene for worklogs at man må poste link til alle oppdateringene i første post? Enig i at det hadde vært kjempeflott, ganske slitsomt å lete gjennom en 50-siders tråd etter updates. Så jeg håper dere får det til Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette har jeg faktisk tenkt på for noen dager siden selv, etter et lengre besøk hos bit-tech.... Forslaget støttes Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dette burde også være under ukens tilbud tråd en plass for å samle tilbudene og en for diskusjon Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Hvorfor det? Den tråden virker jo helt fint som den er. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg har prøvd å lage workloggen min så oversiktlig og enkel som mulig; har en oversikt på hver update i første post, en link til nesten update etter hver update samt link til siste update i signaturen. Tror det funker, men jeg leser ikke loggen min selv så jeg kan vel ikke helt svare på den... Endret 2. november 2005 av Flop|s Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hva med å lå trådstarteren få lov til å opprette et og et innlegg etter innlegg 1 osv? sånn at alle updatene er sammlet fra side 1 osv? Noen som støtter forslaget? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hva med å lå trådstarteren få lov til å opprette et og et innlegg etter innlegg 1 osv? sånn at alle updatene er sammlet fra side 1 osv? Noen som støtter forslaget? 5150730[/snapback] Støttes! Støtter også de som ble sagt i første post, noe mer lignende bit-tech sitt forum! Trur det hadde blitt mer oversiktlig da, nå har jeg forslag til at alle som har en aktiv worklogg, at de legger ut link i første post til updatene EDIT: O, du store Leif! Endret 16. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jeg har jo prøvd noe ala dette i min worklogg her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=495384 problemet er bare at slik systemet er nå må en skyndte seg å "reservere" de første innleggene i tråden, hadde vært kjekt om man heller kunne opprettet disse etter behov på første side i loggen. Alle kommentarene blir da liggende etter selve loggen og det meste blir dermed oversiktlig og greit Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jepp, da blir det mye bedre for selve leseren Jeg prøvde noe av det samme i et prosjekt her for en stund siden, ku-skjit (se sig) Det ble vel ikke mer en to poster emd updates. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Om det er no sperre for hvor lang en post kan være / inneholde bilder, så kan det bli gjort sånn at første post som blir postet i kategorien worklogs kan være lang nok til alle updates.. Dette krever ikke noe megastor update heller =) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Om det er no sperre for hvor lang en post kan være / inneholde bilder, så kan det bli gjort sånn at første post som blir postet i kategorien worklogs kan være lang nok til alle updates.. Dette krever ikke noe megastor update heller =) 5186038[/snapback] Høres ut som et godt forslag, men jeg likte mitt best da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå