Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

World of Warcraft - The burning Crusade. Ekte

Anbefalte innlegg

Visstnok så stod det allerede ved utgivelsen av Wow om Bloodelfs i i boken som fulgte med. Muligens står det om andre raser der som om de skulle blitt spillende raser etterhvert slik at en kan sannsynliggjøre hvilken det blir. Men jeg vet ikke, ikke har jeg lest mye i boken - og jeg er heller ikke særlig inne i Warcraft-lore.

5076841[/snapback]

Samme her :p har lissom aldri fått tid til og lese gjennom det(selvom jeg har spilt gjennom campaign på wc3 roc og tft).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
æsj, ingen nye classes :(

5076967[/snapback]

Som programlederen på WoW Radio sa, de har ikke lansert noen nye classes, men de har heller ikke sagt at det IKKE kommer nye classes. Så du får leve i håpet :)

5077336[/snapback]

Kan være de tar en liten apple og kommer med en: "Oisann vi glemte vist å presentere den nye classen på blizzcon" uti neste uke

Lenke til kommentar
Kan være de tar en liten apple og kommer med en: "Oisann vi glemte vist å presentere den nye classen på blizzcon" uti neste uke

5077947[/snapback]

Eller kanskje grunnen er at de rett og slett ikke er helt ferdige med utformingen på klassen(e) enda, og derfor ikke har lyst til å vise det fram enda.

Hvis ryktene er sanne og patchen ikke kommer før til mai neste år, er det nok godt mulig at det kommer noen nye klasser vil jeg tro. :)

Endret av eMPea
Lenke til kommentar

spekulasjonene rundt nye alliance class'en er jo enten

pandaren

draenai eller

furbolg

starting area blir mest sansynlig Hyjal.

En ting som jeg kom på var jo at under development var det snakk om at dragonkin skulle være en playable race. Om det er mulig å ha en av dragonflightene alliert med Alliance lore-wise aner jeg ikke :]

Lenke til kommentar

pandaren

draenai eller

furbolg

En ting som jeg kom på var jo at under development var det snakk om at dragonkin skulle være en playable race. Om det er mulig å ha en av dragonflightene alliert med Alliance lore-wise aner jeg ikke :]

5078705[/snapback]

Hvorfor er det sansynlig at startsonen er hyjal? hyjal blir jo den nye 60-70 raidsonen, som du skal kunne komme til gjennom caverns of time.

Lenke til kommentar

pandaren

draenai eller

furbolg

5078705[/snapback]

Hvorfor er det sansynlig at startsonen er hyjal? hyjal blir jo den nye 60-70 raidsonen, som du skal kunne komme til gjennom caverns of time.

5079314[/snapback]

Hvor har du det fra? Caverns of time = Tanaris, Mount Hyjal = under winterspring/ved siden av Felwood... gir jo ikke greip i det hele tatt at man skal bli flyttet fra Tanaris til Mount hyjal... eller har jeg misstolket? Outlands blir nok der de nye 60-70 area'ene kommer... ;)

PS: Gleder meg til å gå rundt i Quel'Thalas og ta en tur innom Silvermoon (hovedstaden i quel'thalas, vist jeg ikke har missforstått) :D

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

5079314[/snapback]

Hvor har du det fra? Caverns of time = Tanaris, Mount Hyjal = under winterspring/ved siden av Felwood... gir jo ikke greip i det hele tatt at man skal bli flyttet fra Tanaris til Mount hyjal... eller har jeg misstolket? Outlands blir nok der de nye 60-70 area'ene kommer... ;)

PS: Gleder meg til å gå rundt i Quel'Thalas og ta en tur innom Silvermoon (hovedstaden i quel'thalas, vist jeg ikke har missforstått) :D

5080352[/snapback]

Slik jeg har forstått caverns of time, så tar den med deg tilbake i tid, til kampen i hyjal og durnholde keep osv.

Var kanskje det han mente.

Lenke til kommentar

pandaren

draenai eller

furbolg

5078705[/snapback]

5079314[/snapback]

5080352[/snapback]

Eg har det fra konferansen på blizzcon der expansionen blei annonsert. Du skal komme til mount hyjal gjennom caverns of time, ved å reise tilbake i tid. Og, eg spør igjen hvorfor er det sansynlig at startområdet er hyjal? fordi du har lyst at det skal være det? Blizzard har ikkje sagt noke om en alliance race, og hvertfall ikkje om startområde, så slutt å si hva som er sanysnlig, det er ingeting som er sansynlig enda.

Lenke til kommentar
Eg har det fra konferansen på blizzcon der expansionen blei annonsert. Du skal komme til mount hyjal gjennom caverns of time, ved å reise tilbake i tid. Og, eg spør igjen hvorfor er det sansynlig at startområdet er hyjal? fordi du har lyst at det skal være det? Blizzard har ikkje sagt noke om en alliance race, og hvertfall ikkje om startområde, så slutt å si hva som er sanysnlig, det er ingeting som er sansynlig enda.

5080801[/snapback]

Dude, take a chill pill, høres ut som om du ble nærmest fornærmet.

Stedene du kommer til via caverns of time spiller ikke inn på stedene slik de vil våre i "nåtid". Logikken bak at Hyjal blir startområde, var at rasene og faction skal speile hverandre på kontinentene.

2 horde og 3 alliance i eastern kingdom, 2 alliance og 3 horde i Kalimdor. Blood Elves og Undead blir plasert relativt nærme hverandre, ergo ville den nye alliance rasen bli plasert nær Nelf'ene. Hyjal er en god mulighet.

Lenke til kommentar

Hvis startsonen blir hyjal, så regner jeg med det blir en rase som Night elves er vennlige mot, ettersom jeg tviler på at de hadde akseptert en fremmed rase i nærheten av det world tree. Furbolgs mest sannsynlig da?

Jewels du kan lage er vel de som kan plasseres i socketed items.. som en slags enchanting profession vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Herregud, utrolig mange som "whiner" over level cap increase osv, fordi da er det bedre eq å skaffe..

Irriterer meg over att mange kun spiller for å være "best" å løper rundt med en "jeg eier deg" holdning. Jeg spiller fordi jeg synes det er morro, selvfølgelig er det morro med bra items, men halve morroa ligger i processen av å skaffe dem. Jeg bryr meg null og niks om jeg er høyest level, høyest ranket, eller har det beste equipmentet. Så lenge jeg kan trave rundt, kose meg å ha det gøy. Så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...