cErfik Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Visstnok så stod det allerede ved utgivelsen av Wow om Bloodelfs i i boken som fulgte med. Muligens står det om andre raser der som om de skulle blitt spillende raser etterhvert slik at en kan sannsynliggjøre hvilken det blir. Men jeg vet ikke, ikke har jeg lest mye i boken - og jeg er heller ikke særlig inne i Warcraft-lore. 5076841[/snapback] Samme her har lissom aldri fått tid til og lese gjennom det(selvom jeg har spilt gjennom campaign på wc3 roc og tft). Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 æsj, ingen nye classes Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) æsj, ingen nye classes 5076967[/snapback] Som programlederen på WoW Radio sa, de har ikke lansert noen nye classes, men de har heller ikke sagt at det IKKE kommer nye classes. Så du får leve i håpet Endret 29. oktober 2005 av eMPea Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 æsj, ingen nye classes 5076967[/snapback] Som programlederen på WoW Radio sa, de har ikke lansert noen nye classes, men de har heller ikke sagt at det IKKE kommer nye classes. Så du får leve i håpet 5077336[/snapback] Kan være de tar en liten apple og kommer med en: "Oisann vi glemte vist å presentere den nye classen på blizzcon" uti neste uke Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Kan være de tar en liten apple og kommer med en: "Oisann vi glemte vist å presentere den nye classen på blizzcon" uti neste uke 5077947[/snapback] Eller kanskje grunnen er at de rett og slett ikke er helt ferdige med utformingen på klassen(e) enda, og derfor ikke har lyst til å vise det fram enda. Hvis ryktene er sanne og patchen ikke kommer før til mai neste år, er det nok godt mulig at det kommer noen nye klasser vil jeg tro. Endret 29. oktober 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Står det ikke noe om Spellbreakers da? Trodde nå jeg hadde lest det en plass jeg. :S Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 spekulasjonene rundt nye alliance class'en er jo enten pandaren draenai eller furbolg starting area blir mest sansynlig Hyjal. En ting som jeg kom på var jo at under development var det snakk om at dragonkin skulle være en playable race. Om det er mulig å ha en av dragonflightene alliert med Alliance lore-wise aner jeg ikke :] Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva er det Spellbreakers kan gjøre? Sånn på navnet virker de som en anti-caster klasse Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 spekulasjonene rundt nye alliance class'en er jo enten pandaren draenai eller furbolg starting area blir mest sansynlig Hyjal. En ting som jeg kom på var jo at under development var det snakk om at dragonkin skulle være en playable race. Om det er mulig å ha en av dragonflightene alliert med Alliance lore-wise aner jeg ikke :] 5078705[/snapback] Hvorfor er det sansynlig at startsonen er hyjal? hyjal blir jo den nye 60-70 raidsonen, som du skal kunne komme til gjennom caverns of time. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) spekulasjonene rundt nye alliance class'en er jo enten pandaren draenai eller furbolg starting area blir mest sansynlig Hyjal. En ting som jeg kom på var jo at under development var det snakk om at dragonkin skulle være en playable race. Om det er mulig å ha en av dragonflightene alliert med Alliance lore-wise aner jeg ikke :] 5078705[/snapback] Hvorfor er det sansynlig at startsonen er hyjal? hyjal blir jo den nye 60-70 raidsonen, som du skal kunne komme til gjennom caverns of time. 5079314[/snapback] Hvor har du det fra? Caverns of time = Tanaris, Mount Hyjal = under winterspring/ved siden av Felwood... gir jo ikke greip i det hele tatt at man skal bli flyttet fra Tanaris til Mount hyjal... eller har jeg misstolket? Outlands blir nok der de nye 60-70 area'ene kommer... PS: Gleder meg til å gå rundt i Quel'Thalas og ta en tur innom Silvermoon (hovedstaden i quel'thalas, vist jeg ikke har missforstått) Endret 30. oktober 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvorfor er det sansynlig at startsonen er hyjal? hyjal blir jo den nye 60-70 raidsonen, som du skal kunne komme til gjennom caverns of time. 5079314[/snapback] Hvor har du det fra? Caverns of time = Tanaris, Mount Hyjal = under winterspring/ved siden av Felwood... gir jo ikke greip i det hele tatt at man skal bli flyttet fra Tanaris til Mount hyjal... eller har jeg misstolket? Outlands blir nok der de nye 60-70 area'ene kommer... PS: Gleder meg til å gå rundt i Quel'Thalas og ta en tur innom Silvermoon (hovedstaden i quel'thalas, vist jeg ikke har missforstått) 5080352[/snapback] Slik jeg har forstått caverns of time, så tar den med deg tilbake i tid, til kampen i hyjal og durnholde keep osv. Var kanskje det han mente. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 spekulasjonene rundt nye alliance class'en er jo enten pandaren draenai eller furbolg starting area blir mest sansynlig Hyjal. En ting som jeg kom på var jo at under development var det snakk om at dragonkin skulle være en playable race. Om det er mulig å ha en av dragonflightene alliert med Alliance lore-wise aner jeg ikke :] 5078705[/snapback] Hvorfor er det sansynlig at startsonen er hyjal? hyjal blir jo den nye 60-70 raidsonen, som du skal kunne komme til gjennom caverns of time. 5079314[/snapback] Hvor har du det fra? Caverns of time = Tanaris, Mount Hyjal = under winterspring/ved siden av Felwood... gir jo ikke greip i det hele tatt at man skal bli flyttet fra Tanaris til Mount hyjal... eller har jeg misstolket? Outlands blir nok der de nye 60-70 area'ene kommer... PS: Gleder meg til å gå rundt i Quel'Thalas og ta en tur innom Silvermoon (hovedstaden i quel'thalas, vist jeg ikke har missforstått) 5080352[/snapback] Eg har det fra konferansen på blizzcon der expansionen blei annonsert. Du skal komme til mount hyjal gjennom caverns of time, ved å reise tilbake i tid. Og, eg spør igjen hvorfor er det sansynlig at startområdet er hyjal? fordi du har lyst at det skal være det? Blizzard har ikkje sagt noke om en alliance race, og hvertfall ikkje om startområde, så slutt å si hva som er sanysnlig, det er ingeting som er sansynlig enda. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hva slags "jewels" kan man lage med "Jewelcrafting" , og hva slag nytte vil de ha? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Eg har det fra konferansen på blizzcon der expansionen blei annonsert. Du skal komme til mount hyjal gjennom caverns of time, ved å reise tilbake i tid. Og, eg spør igjen hvorfor er det sansynlig at startområdet er hyjal? fordi du har lyst at det skal være det? Blizzard har ikkje sagt noke om en alliance race, og hvertfall ikkje om startområde, så slutt å si hva som er sanysnlig, det er ingeting som er sansynlig enda. 5080801[/snapback] Dude, take a chill pill, høres ut som om du ble nærmest fornærmet. Stedene du kommer til via caverns of time spiller ikke inn på stedene slik de vil våre i "nåtid". Logikken bak at Hyjal blir startområde, var at rasene og faction skal speile hverandre på kontinentene. 2 horde og 3 alliance i eastern kingdom, 2 alliance og 3 horde i Kalimdor. Blood Elves og Undead blir plasert relativt nærme hverandre, ergo ville den nye alliance rasen bli plasert nær Nelf'ene. Hyjal er en god mulighet. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Startområdet til den nye Alliance-rasen kan faktisk bli et problem. Som ilex sier, den bør være i Kalimdor. Men hvis du sjekker kartet ingame, så ser du at Eastern Kingdoms har flere "ledige" områder, mens Kalimdor kun har én - Mount Hyjal. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Hvis startsonen blir hyjal, så regner jeg med det blir en rase som Night elves er vennlige mot, ettersom jeg tviler på at de hadde akseptert en fremmed rase i nærheten av det world tree. Furbolgs mest sannsynlig da? Jewels du kan lage er vel de som kan plasseres i socketed items.. som en slags enchanting profession vil jeg tro. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Fin oppsumering fra noen som hadde vært på blizzcon: http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=4296 Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Herregud, utrolig mange som "whiner" over level cap increase osv, fordi da er det bedre eq å skaffe.. Irriterer meg over att mange kun spiller for å være "best" å løper rundt med en "jeg eier deg" holdning. Jeg spiller fordi jeg synes det er morro, selvfølgelig er det morro med bra items, men halve morroa ligger i processen av å skaffe dem. Jeg bryr meg null og niks om jeg er høyest level, høyest ranket, eller har det beste equipmentet. Så lenge jeg kan trave rundt, kose meg å ha det gøy. Så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå