AnVli..p4 Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 bloodelves ser mye kulere ut enn nightelves.. bedre grafisk laget lissom.. lurer på hvordan de nye mountene blir Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Ingen som vet om man må kjøpe expasion pakken? Eller blir det bare en stor patch å laste ned? Hvis man må kjøpe den, hvordan blir det for de som ikke kjøper den? Blir det egene realms for de med og de uten pakken? Men selvfølgelig kommer jeg jo til å kjøpe den hvis manmå Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 kanskje litt dumt av blizzard å slippe ut dette nå? det er jo fortsatt få som har deler av tier2 settet. det har ikke engang kommet utseendet til det (hvertfall ikke til alle). og nå vil de fleste sikkert ikke gidde å skaffe det, det blir jo taperutstyr som lvl70.for ikke å snakke om zg. hvem gidder vel å farme rep der lenger? de fleste vil vel heller farme penger til juveler og flyvende mount. 5074668[/snapback] Er et år til den kommer da, folk skal jo spille i mellomtida også... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Den må nok kjøpes. Hvis ikke hadde det jo bare vært en patch. Og for de som velger å ikke kjøpe den vil vel det funke så enkelt at en ikke kan gå gjennom portalen eller komme over lvl60. That simple. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 kanskje litt dumt av blizzard å slippe ut dette nå? det er jo fortsatt få som har deler av tier2 settet. det har ikke engang kommet utseendet til det (hvertfall ikke til alle). og nå vil de fleste sikkert ikke gidde å skaffe det, det blir jo taperutstyr som lvl70.for ikke å snakke om zg. hvem gidder vel å farme rep der lenger? de fleste vil vel heller farme penger til juveler og flyvende mount. 5074668[/snapback] Jeg tviler på at vi får taperutstyr og jeg tviler på at MC/BWL og ZG kan gjøres mye lettere enn før. Sannsynligvis bli disse levlene 61-70 et helt annet konsept enn 51-60, kanskje hero classes? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Regner med at de som ikke kjøper expansion også kan levle til 70 o.l. Men steder som Outlands er off-limits, samt at man ikke kan være noen av de nye rasene. Hvis jeg forstod FAQ'en riktig på den Offisielle Expansion siden. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Var da forferdelig så du skulle syte over at itemsene dine blir "ubrukelige" på lvl 70. Et rare våpen(blått) er 5 lvl-er bedre enn ett common wåpen(grønt). Et epic våpen(lilla) er omlag 10 levler bedre enn et en grønt våpen. Dersom du er lvl 60 og har fult med epixxxx burde du fint kunne fise deg opp til lvl 70 uten å måtte bytte noe særelig utstyr. Når du er lvl 70 kan du igjenn begynne å samle opp utstyr for å være med i high-end instancene.... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) blood elfs ser jo latterlig stygt ut.. like stygt some night elfs lvl 70 , jaja.. enda mer slit. Endret 29. oktober 2005 av geedoo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Slit? Det er jo levlingen som er morsom synes jeg. Selv synes jeg det blir _litt_ for ensformig på level 60. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Slit? Det er jo levlingen som er morsom synes jeg. Selv synes jeg det blir _litt_ for ensformig på level 60. 5075491[/snapback] for meg er det slit.. kansje ikke for deg Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Er det noen som har bilde av hvordan en gjennomsnittlig Draenei ser ut ? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Er det noen som har bilde av hvordan en gjennomsnittlig Draenei ser ut ? 5075662[/snapback] http://www.battle.net/war3/images/neutral/...idarkslayer.jpg ikke så bra bilde men Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Var da forferdelig så du skulle syte over at itemsene dine blir "ubrukelige" på lvl 70.Et rare våpen(blått) er 5 lvl-er bedre enn ett common wåpen(grønt). Et epic våpen(lilla) er omlag 10 levler bedre enn et en grønt våpen. Dersom du er lvl 60 og har fult med epixxxx burde du fint kunne fise deg opp til lvl 70 uten å måtte bytte noe særelig utstyr. Når du er lvl 70 kan du igjenn begynne å samle opp utstyr for å være med i high-end instancene.... 5075403[/snapback] Blir jævla kjipt for warriors som ikke har tier2 epics eller tier1 epics for den saks skyld... sånn som meg =/ lvl til lvl 70 og ikke komme inn i en dritt av instancer fordi jeg har for crappy utstyr YAY! så må jeg da finne en guild som driver med MC så må jeg farme nytt uber utstyr (etter standaren som er nå) så kan jeg tenke på å prøve på nye instancene... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Er det noen som har bilde av hvordan en gjennomsnittlig Draenei ser ut ? 5075662[/snapback] http://www.battle.net/war3/images/neutral/...idarkslayer.jpg ikke så bra bilde men 5075747[/snapback] Hehehe! Det var de jeg trodde det var. Stygge som få! Nei, da vil jeg faktisk heller ha pandaren Endret 29. oktober 2005 av kristteo Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 når jeg endelig ser ut til å nå lvl 60 kommer 70 maks, og da blir MC osv ikke aktuelt eller noe og alle skal først itl lvl 70, jaja. Morro... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hva får dere til og tro at MC ikke blir aktuellt? skal du ta level 70-instances med grønne items? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 neinei, mener mer at ikke alle gidder og farme items fra mc siden de er nesten ikke verdt noe på lvl 70, hvor mange i mc løper rundt med items i lvl 50? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hmm syntes alliance burde fått en mindre attraktiv rase også ass så håper dem får draenei(men hmm ikke godt og si hva de får). Noen som har litt snøring på når vi evt får vite hva de får? Endret 29. oktober 2005 av c3rfik Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Alt virket perfekt i mine ører, av hva det jeg har fått vite om exp. Eneste som irriterer meg er at jeg må levle en blood elf opp til 70 =/ Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Hmm syntes alliance burde fått en mindre attraktiv rase også ass så håper dem får draenei(men hmm ikke godt og si hva de får). Noen som har litt snøring på når vi evt får vite hva de får? 5076691[/snapback] Visstnok så stod det allerede ved utgivelsen av Wow om Bloodelfs i i boken som fulgte med. Muligens står det om andre raser der som om de skulle blitt spillende raser etterhvert slik at en kan sannsynliggjøre hvilken det blir. Men jeg vet ikke, ikke har jeg lest mye i boken - og jeg er heller ikke særlig inne i Warcraft-lore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå