Tbau5 Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Det er slik at alle som har WoW får deler av exp. pakken, slik at alle spiller sammen. Derfor trenger man vel ikke å overføre chars? Socketed items! Har ventet på dette siden jeg sluttet med LoD. Håper det blir like lett å skaffe dårlige diamanter på lav lvl. Kanskje den boksen kommer og? Edit: Hva med nye klasser? Ikke spellbreaker håper jeg Endret 28. oktober 2005 av Torinogut Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 socketed items . nå blir folk enda mere grådig 5072280[/snapback] Yay!! Dette var noe jeg VIRKELIG hadde likt å se, i og med at Diablo 2 ble et helt nytt spill på grunn av sockets/jewels og runewords. Fyttigrisen, som jeg gleder meg. 5072382[/snapback] Kan noen vennligst forklare socketed items? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 socketed items fungerer sånn at et item har X antall slots, og så kan man finne eller sikkert lage med den nye jeweler professionen smykker og andre ting som er nesten som enchantments på itemet. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 socketed items fungerer sånn at et item har X antall slots, og så kan man finne eller sikkert lage med den nye jeweler professionen smykker og andre ting som er nesten som enchantments på itemet. 5073311[/snapback] Jaha, høres jo spennende ut Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Så items får rett og slett flere "enchantment slots"? Er det DET alle er så hysteriske om? :S Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Likte det med flyvende mounts, får vel begynne å spare nå. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Hehe, det er mange negative toner her En ting til dere, tenk positivt om det! Tror dere virkelig at Blizzard vil ødelegge verdens mest selgene MMO ? De vet nok hva de driver med, og har nok en løsning til alt dere tror blir "ødelagt"! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 mms://206.251.165.130/wcradio live radio om WoW expansion... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Så items får rett og slett flere "enchantment slots"? Er det DET alle er så hysteriske om? :S 5073480[/snapback] Håper jo selvfølgelig på at det kommer runewords og muligheter for å legge til nye procs. At man kan "bygge" sitt eget våpen fra grunnen av. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Så items får rett og slett flere "enchantment slots"? Er det DET alle er så hysteriske om? :S 5073480[/snapback] Håper jo selvfølgelig på at det kommer runewords og muligheter for å legge til nye procs. At man kan "bygge" sitt eget våpen fra grunnen av. 5073706[/snapback] Det er ikke dumt hvis man kan få gjort våpen, equip og andre saker litt mer personlig. Når man tar en titt i IF blir det ofte veldig monotont, i og med at veldig mange ser like ut + går med omtrent akkurat samme equip. For ikke å snakke om Ice barbed spear Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 slik kommer det sikkert ikke til å bli, ettersom da er det en del som kommer til å få til "den perfekte sammensetning", og da skal alle ha det samme siden det er best, da blir det ikke personlig lengre. Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 kanskje litt dumt av blizzard å slippe ut dette nå? det er jo fortsatt få som har deler av tier2 settet. det har ikke engang kommet utseendet til det (hvertfall ikke til alle). og nå vil de fleste sikkert ikke gidde å skaffe det, det blir jo taperutstyr som lvl70. for ikke å snakke om zg. hvem gidder vel å farme rep der lenger? de fleste vil vel heller farme penger til juveler og flyvende mount. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Nå er det vel trolig fortsatt en god stund til den kommer ut De har akkurat avslørt den, det betyr at det nok tar noen måneder før den blir lansert. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 det ENESTE jeg ser frem til er å kunne være jeweler igjen:) har allerede mekka en ny cha som skal fungere som en jeweler bank.. sender litt peng og ting til han hver dag:) blood elf på horde blir bare for dumt, da ville jeg heller hatt panda.. vi (horde) har allerede en ku klasse så vi kunne nokk overleve en panda klasse.. uff.. undead og blood elf som quester sammen... for et syn... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 uff.. undead og blood elf som quester sammen... for et syn... 5074779[/snapback] Sylvanas Windrunner (Lady Sylvanas, som nå er leder for the Forsaken) var High Elf før, samme var Blood Elves. Ser ingen feil der jeg. Dessuten fikser ikke Blood Elves Humans. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Argh! Akkurat nå som jeg har kansellert kontoen min... Dette hørtes jo ganske spennende ut. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Argh! Akkurat nå som jeg har kansellert kontoen min... Dette hørtes jo ganske spennende ut. 5074817[/snapback] Så se og få åpna den igjen da man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg er ikke helt med på dette, må man kjøpe expansion packen? Kan man overføre konto? MÅ man kjøpe packen? Kan noen som vet litt mer enn meg om dette sie litt grunding hva som skal skje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Panderan virker for dumt... Herregud... Alliance har èn stygg rase nok, nemlig gnome(æsj) Håper på Draenei for å få litt farge på alliance. 5073174[/snapback] ååja, for dranei er så forbanna pene å se på... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Når Horde har klart seg i nesten ett år med 4 stygge raser, skal nok alliance klare seg med en de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå