enden Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 TV-er er litt uten for mitt normale interessefelt, så jeg er ganske blank på hven som sitter på kompetanse på dette området på nett. De eneste jeg vet om med litt volum er Dinside.no, og der er mesteparten utdatert. Hvilke andre alternativer finnes for å lese litt oppdaterte tester av skjermer tilgjengelig på det norske markedet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Veit ikkje kva prisklasse du er ute etter, men http://www.hjemmekino.no/anbefalinger/tv.asp har testar og anbefalingar i den dyre klassen (15 000 ++). Ellers er www.avforum.no eit greit forum for den slags. Ikkje for å reklamere, men det er tross alt eit dedikert lyd\video-forum og du kan finne mykje bra der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Det var tynt med tester på hjemmekino.no som jeg kunne finne, og jeg liker ikke den anbefalte TV-en i min klasse (kresen ). På avforum får man svar på det meste, men jeg gidder ikke stille så generelle spørsmål som "Hvilken TV er best", for da får man bare generelle svar. Avforum benyttes for å sjekke de siste smådetaljene på den utvalgte modellen Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Heisann, hvilken prisklasse søker du etter tver? Jeg er selv på let etter en ny tv etter at min gamle plasmaskjerm tok kvelden. Min nye tv bør ikke koste over 30 tusen. Hvis du finner noen gode tester/anbefalinger så må du si i fra! mvh Benny Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Aftenposten på nett idag! Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ah, genialt slim Fikk plutelig veldig lyst til å ta meg en tur på Elkjøp fo å titte på den panasonic-en, men seff er det ingen butikker i et par hundre kilometers omkrets som har den utstilt... Benny: prisklassen min var opprinnelig 10.000 eks mva, men det er ikke umulig at jeg får overtalt madammen til å gå med på mer. Hadde en 30" Viewsonic på lån som jeg syntes var OK, men hun bare rynket på nesen av (på tide å kaste inn håndkledet som skjermtester? ). Det viktigste for meg er bra bilde på analog kabel samt PC-kompabilitet. Størrelse minimum 32", men gjerne 37 hvis det ikke blir for dyrt Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Benny: prisklassen min var opprinnelig 10.000 eks mva, men det er ikke umulig at jeg får overtalt madammen til å gå med på mer. Hadde en 30" Viewsonic på lån som jeg syntes var OK, men hun bare rynket på nesen av (på tide å kaste inn håndkledet som skjermtester? ). Det viktigste for meg er bra bilde på analog kabel samt PC-kompabilitet. Størrelse minimum 32", men gjerne 37 hvis det ikke blir for dyrt 5086802[/snapback] Jeg må ærlig innrømme at jeg skryter litt på meg når jeg sier 30". Mor har foreløpig godkjent 24", men med litt godsnakk og sånt, så håper jeg å kunne presse prisen opp til 29". Sikler på de 42 HD-ready Plasmaskjermene til Panasonic og Pioneer som begge ligger rundt 28"-29" på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå