usæl-gesæl Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 tøft de blood elves så tøffe ut litt like han derre demonhuntern fra w c 3 slik må jeg ha Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 AIAIAIAIAIAIAIAIAIAI! This day will be remembered to eternity!!! Level 70! Take THAT MC-farmers! *nynne på "Oh happy day"* Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 så jævlig tøft! Sorry ord bruket men et dumt spørsmål.. Må dette kjøpes eller blir det lastet ned fra blizzard som en update? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Så filmen nå! Gleder meg!! Spesielt "The Bronze Dragonflight", hvor man kan reise tilbake i tid! Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Vet ikke om jeg skal være glad eller ikke... level 70? Hva med MC/BWL og slikt? Rett ut vindu? Hva med alt det strevet folk har gjort får å få bra gear? Ubrukelig? Lenke til kommentar
Sau Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jaja blood elfs såg da i det minste mer skeive ut enn manne night elf Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Vet ikke om jeg skal være glad eller ikke... level 70?Hva med MC/BWL og slikt? Rett ut vindu? Hva med alt det strevet folk har gjort får å få bra gear? Ubrukelig? 5073207[/snapback] Hva med å se det positive i det? nye plasser å gå, nye instancer, nye våpen, 2 nye raser, osv. Og de som har strevet, får sjangsen med å streve igjen Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Noen som har en brukbar mirror til traileren? Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Å ha MC/Onyxia/BWL gear når ekspansjonen kommer blir en KJEMPE fordel i forhold til å takkle de nye instancene...så det er IKKE bortkastet. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Eh, det blir en "KJEMPE fordel" sånn ca så lenge det tar å lære seg taktikkene (noe du kan gjøre naken for den del). Så fort det begynne å droppe epixx er alt fra MC/BWL/osv søppel. MYE bortkasta tid der ja... Tipper mange kommer til å slutte å spille om expansion blir slik jeg tror, zeh lotz of grinding. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Jaja blood elfs såg da i det minste mer skeive ut enn manne night elf 5073239[/snapback] Blizzard er sprø om de kommer med en slik "tøysegutt" rase på horde. Da bør blizzard hvertfall komme med en visuell ignore-funksjon, så jeg slipper se på alle "legollass" osv som springer rundt. Endret 29. oktober 2005 av likferd Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ønsker å kunne sove over på innet i orgrimmar uten å risikere å få bøgstake opp toern. kthxbye. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Betyr dette at jeg kan farme MC solo? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Betyr dette at jeg kan farme MC solo? 5075950[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Betyr dette at jeg kan farme MC solo? 5075950[/snapback] Nei. 5075966[/snapback] 5man pickup da? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 De som sier at det er bortkastet tid i MC/BWL når denne expansionen kommer, skjønner jeg ikke helt.. På samme måte blir det jo da bortkastet å gjøre Wailing Caverns, Sunten Temple osv.. Du får jo bedre items i neste instance uansett. Jeg ser på det som en stor fordel å ha gjort MC når denne expansionen kommer. For jeg tror det kommer til å bli hardt med 5 og 20 manns raid-instances som krever level 70, og da trenger du nok helt sikket mc-equipment, og du får ennå bedre i de nye. På den andre siden så kommer det jo til å bli litt lettere å få mye items i MC og BWL (som er temmlig hard allerede), slik at du kan være brukbart utstyrt i de nye instancene. DÆVEN jeg gleder meg =) Synes at level 70 høres morsomt ut, endelig kan man føle at man blir BEDRE og får nye talents. Har vært level 60 en stund, og jeg savner følelsen av å nå nye levler. Bli rlitt for mye hardcore instance-runs for tiden, for å KANSKJE få noe nytt... Nei dette blir bra folkens. Shammy with platearmor hadde gjort seg =) Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Shammy with platearmor hadde gjort seg =) er du sprø i nøtta? skal ikke bare stryke bort Warrior fra Class listen a?... anyway... Blir JÆVLIG kjipt for oss som ikke har hatt noe guild å dra i MC med da... vi har jo så sugent equipment så vi kommer nok ikke til å takle å komme til lvl 70 engang... Lenke til kommentar
different Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Shammy with platearmor hadde gjort seg =) er du sprø i nøtta? skal ikke bare stryke bort Warrior fra Class listen a?... anyway... Blir JÆVLIG kjipt for oss som ikke har hatt noe guild å dra i MC med da... vi har jo så sugent equipment så vi kommer nok ikke til å takle å komme til lvl 70 engang... 5077228[/snapback] De lager nok nytt lvl 70 gear da vettu. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 klart dem lager nytt lvl 70 gear, men 99& av det kommer til å droppe i de nye instancene, som innebærer at man må ha MC equip (eller bwl equip) fra før av!... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 tror at det kan bli enklere for folk som ikke har vært i MC enda jeg.. LFG: MC 5man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå