CIder Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei alle! Jeg plages med at når jeg er inne å blar i ulike avi filer så kommer det opp en melding som sier at explorer.exe har et problem og må lukkes. Dette skjer også når jeg prøver å spille av avi-filer. Ikke alle filene dette skjer med, men noen. Har gjort den fixen i registeret uten at det hjalp. Dette er noe som har skjedd i det siste. Kanskje det er en windows oppdatering som har forårsaket dette?. Noen som har samme problemet?. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 prøv å last ned noe som heter defilerpak du også ser du om det funker;) Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis det kun skjer med noen bestemte filmer så kan det være at det er noe tull med filmen. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 prøv å last ned noe som heter defilerpak du også ser du om det funker;) 5072085[/snapback] Den hjalp faktisk litt!. Men problemet forsvant ikke helt. Tror også det kan være noe bug med selve filmen... Takk for hjelpen folkens, setter pris på det!. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Noen som vet om det går an å fjerne/slette Media Player 10 og sette Media Player Classic som "default" avspiller? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Noen som vet om det går an å fjerne/slette Media Player 10 og sette Media Player Classic som "default" avspiller? 5073300[/snapback] Du kan fjerne det på Control Panel -> Add or remove programs -> Add/Remove Windows Components. Og så Høyreklikker du bare på en fil du vil åpne og velger hvilket prog du vil åpne med, og haker av for å alltid åpne med det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå