Gå til innhold

Logitech G5 og musematta...

Anbefalte innlegg

Som mange andre såkallte gamers har jeg kjøpt logitech G5. Det er en sinnsykt bra mus, som jeg er veldig fornøyd med, med et unntak.

Problemet er at den ikke liker Qpaden min. Hvis jeg tar ekstremt kjappe bevegelser, så henger den ikke med. Dette har ingenting å gjøre med musa, den er mer enn kjapp nok i seg selv. Har testet dette bla. på skrivepulten.

Som resultat av dette valgte jeg å prøve med steelpad S&S og etter en del testing fant jeg ut at den funket meget bra. Da trodde jeg at problemet var løst. Men det var det ikke, fordi etter å spillt litt og svettet litt på musematten, så fikk jeg samme problem som på Qpadden. Det var ikke mye svette, men litt og det var nok til å gjøre det vanskelig for musa å lese veldig kjappe bevegelser.

Så det jeg egentlig leter etter i denne tråden, er folk som har kjøpt G5 og som har en musematte den funker bra med. Da mener jeg funker bra til gaming med veldig kjappe bevegelser på lav sensitivitet.

Hvis jeg får noen svar kan jeg sette opp en liste med musematter som G5 er "kompatibel" med.

[edit] Sender S&S i retur, vurderer å prøve X-ray Thunder 9 fra Microplex.no

Kanskje den funker?

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...