Lofoten86 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Heisann! Kunne trengt litt hjelp anngående en harddisk.. For noen dager siden skjedde det noe jeg aldri har opplevd før. Da jeg slo på PC-en kom det plutselig en merkelig lyd fra en harddisk (HD2). Jeg kom meg inn i XP (som ligger lagret på harddisk 1: HD1) og sjekket utforsker. Der kunne jeg se at det manglet 3 partisjoner som var delt ut ifra HD2. Det virker som HD1 fungerer helt fint. Derimot får jeg ikke tak i noe data fra HD2. Jeg prøvde å restarte PC-en uten hell. Det høres ut som det er en fysisk feil med HD2 siden hver gang HD2 settes i arbeid kommer samme lyden frem (litt hakkete lyd. Brukket tannhjul kanskje?). På HD2 ligger det MYE viktig som jeg gjerne skulle tatt i bruk igjen! - Noen som vet hva som kan være feilen? - Hva bør gjøres? - Hvordan hente data fra HD2 hvis ødelagt? - ..tips? hva som helst... Mvh Magnus L *Håper på raske svar* Endret 28. oktober 2005 av Lofoten86 Lenke til kommentar
smh Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Finner BIOS disken under oppstart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå