Gå til innhold

Ny forsikring på Nokia N70. Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som kan anbefale meg en forsikring på min N70? Betalte 4500kr for den.

Jeg vil ha en forsikring som dekker alt, hvis noe klikker så blir det fiksa gratis uten egenandel. Hvis det ikke er garanti da.

Hvis jeg knuser skjermen f. eks eller får spon inni telefonen så noe ikke funker lenger(jobber i et verksted)

Nå har jeg en forsikring som er gratis, men som har 1000,- i egenandel.

Om forsikringen har egenandel eller en liten sum i måneden spiller ingen rolle.

Men jeg vil ikke betale noe hvis noe blir ødelgat, eller den blir stjålet, fuktskade..osv.

Så.. er det noen som vet om en bra forsikring for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Er det noen som kan anbefale meg en forsikring på min N70? Betalte 4500kr for den.

Jeg vil ha en forsikring som dekker alt, hvis noe klikker så blir det fiksa gratis uten egenandel. Hvis det ikke er garanti da.

Hvis jeg knuser skjermen f. eks eller får spon inni telefonen så noe ikke funker lenger(jobber i et verksted)

Nå har jeg en forsikring som er gratis, men som har 1000,-  i egenandel.

Om forsikringen har egenandel eller en liten sum i måneden spiller ingen rolle.

Men jeg vil ikke betale noe hvis noe blir ødelgat, eller den blir stjålet, fuktskade..osv.

Så.. er det noen som vet om en bra forsikring for meg?

5071724[/snapback]

Hvilken forsikring er det du har som har gratis månedsavgift? Ville ha valgt en forsikring via operatøren din, evt ulykkesforsikring (idiotforsikring) på Lefdal, Elkjøp, Expert etc. Men de må kjøpes sammen med telefonen.

Lenke til kommentar

Har via muttern i vesta. Da er det bare 1000,- i egenandel. Men det er fordi hu har alle forsikringene sine der da....

men jeg synes det er litt kjipt å måtte betale 1000kr i egenandel hvis den blir ødelagt.

Så er det noen forsikringer som har månedsavgift som jeg kan få nå?

Jeg har jo allerede kjøpt telefonen så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...