brainwasher Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Er det noen som vet noen som helst informasjon om ADSL til Tele2, når det kommer eller hva det koster hvilken hastigheter osv. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg husker at jeg hadde tenkt til å bestille tele2 adsl for et år siden, men siden de aldri lanserte det så falt valget heldigvis på Nextgentel. Og takk og pris for det... Send tele2 mail og spør, de vet mer enn oss. Hvorfor vil du ha Tele2 ADSL? Er det ingen andre som leverer der du bor? Uansett så burde du velge Nextgentel hvis de leverer hos deg. Billig og aldri trøbbel. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 JO Ng og telenor leverer men jeg barew lurte på hva prisene til tele 2 var!! Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 drit i Tele2, da jeg snakket med dem for et år siden skulle de bruke Telenor sitt opplegg. Kjør på med Nextgentel. Det er billigst og best. Uten tull. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 OKI :smile: Er det noen som vet når BKK til sjikkelige bredbånd kommer til Bergen (sotra) for de driver jo bare og bygger i boretslag,når skal de begynne og bygge til vanlig hus?? Jeg har sendt mail til de men de svarer ikke? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Tele 2 lanserer sitt tilbud om noen få uker (driver med testing nå) Prisen vet jeg ikke. Annet enn "billigere enn Telenor" Guybrush Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Hehe det skal jo ikke my til for og slå Telenor sine priser da!!! Vet dunoen om det kommer til og bli biligere en Nextgentel sine priser??? Lenke til kommentar
Tukun Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Skjønner ikke hva dere snakker om jeg....Nextgentel sin pris på 704/384 = kr. 498 Telenor sin pris er på 704/128 = kr. 452 Og JA, det er ubegrensa nedlastning/opplastning. Alle har forveksla med den NYE Online ADSL og den lyder slik: Man kan laste ned for 1GB i måneden, hvis man laster over 1GB denn måneden går hastigheten ned til dobbel ISDN linje. Eller man kan fylle opp for 100kr å da får man 6GB ekstra. Neste måneden så er det på den igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå