Gå til innhold

The apprentice season 04 SPOILERS!

Anbefalte innlegg

Edit: Fikset emne, slik at dette kan bli en tråd om spoilers fra sessong 4. Riktig nok er vi halveis da. Kanskje under halveis også.

Ikke les videre hvis du ikke er glad i spoilers!

Så denne episoden i dag, og må si det var helt villt. De skulle prøve og få et produkt i en sport butikk til og bli solgt mer av.

Det ene laget valgte golf og økte golf salget med over 70%

Det andre laget valgte baseball og salget gikk NED over 30 %

4 stykker fikk sparken på en gang :ohmy:

Trumpern bestemte hvem som fikk gå og hvem som måtte bli, og hadde ikke alle skrytet av de 3 som fikk gå hadde de sikkert blitt igjen de også.

Gleder meg å se neste eipsode da, de 3 kommer tilbake først og venter spent på hvem av de andre som kommer tilbake, men så kommer det ingen tilbake.

Var artig å se 4 stykker ta heisen ned, 4 stykker dele taxi, var ikke mye prating der, faktisk var det ingen av dem som sa et ord.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, enig at det er litt drøyt for en episode, men kan jo fort slenge inn flere episode etter vært.

Men det var bare det at 4 fikk sparken på EN GANG :ohmy: Det var bare helt villt, hadde det ikke hent, hadde jeg ikke brydd meg om og lage tråden. Men jeg holdt på og dette ut av stolen da Trump sa: YOU ARE ALL FIRED, THE ALL FOUR OF YOU.

endrer på emnet jeg ;)

Lenke til kommentar

Episode 7.

Helt utrolig at gjengen satt oppe til klokka ble over 12 før det gikk opp for dem at det kom ingen tilbake fra møterommet. Dette var da 7 timer senere.

I denne episoden skulle de faktisk undervise en "klasse" Det ene laget valgte og snakke om sex på jobben, og det gikk heller dårlig. Det andre laget snakket om det å stå ut av mengden (vet ikke om det er den rette norske oversettelsen) Men de var veldig flinke da.

Marcus var på laget som snakket om sex, og utrolig nok satt han å lekte med jojo for seg selv. Under "undervisningen"

Og ENDELIG fikk Marcus sparken :w00t: Dette har jeg ventet på siden første episode.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Episode 7.

Helt utrolig at gjengen satt oppe til klokka ble over 12 før det gikk opp for dem at det kom ingen tilbake fra møterommet. Dette var da 7 timer senere.

I denne episoden skulle de faktisk undervise en "klasse" Det ene laget valgte og snakke om sex på jobben, og det gikk heller dårlig. Det andre laget snakket om det å stå ut av mengden (vet ikke om det er den rette norske oversettelsen) Men de var veldig flinke da.

5107064[/snapback]

burde ikke dette være i en spoiler tag? :hmm: er klar over at det står spoilers i topic, men alikevell... :)

Lenke til kommentar

Jeg synes denne episoden var bra. Endelig fikk Marcus sparken. Helt utrolig å høre på alt våset han kommer med.

Gleder meg til neste episode da den største episoden i sesong 4 kommer; de skal promotere star wars dvden og battlefront 2 spillet.

Lenke til kommentar

Sånn da kan de som har lyst til å lese spoiler tråder uten å lese spoilers trygt lese denne :thumbup: Genial funksjon egentlig, men å bruke den i en spoiler tråd jaja sikkert mange som synes det er spennende med slik "hemmlig info" skal jeg se eller skal jeg ikke LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...