Goodall Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Edit: Fikset emne, slik at dette kan bli en tråd om spoilers fra sessong 4. Riktig nok er vi halveis da. Kanskje under halveis også. Ikke les videre hvis du ikke er glad i spoilers! Så denne episoden i dag, og må si det var helt villt. De skulle prøve og få et produkt i en sport butikk til og bli solgt mer av. Det ene laget valgte golf og økte golf salget med over 70% Det andre laget valgte baseball og salget gikk NED over 30 % 4 stykker fikk sparken på en gang Trumpern bestemte hvem som fikk gå og hvem som måtte bli, og hadde ikke alle skrytet av de 3 som fikk gå hadde de sikkert blitt igjen de også. Gleder meg å se neste eipsode da, de 3 kommer tilbake først og venter spent på hvem av de andre som kommer tilbake, men så kommer det ingen tilbake. Var artig å se 4 stykker ta heisen ned, 4 stykker dele taxi, var ikke mye prating der, faktisk var det ingen av dem som sa et ord. Endret 6. november 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har sett episoden jeg og. Må si dette var en morsom tvist, selv om jeg synes det var litt vel strengt av "The Donald". Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bare jeg som synes det er spesielt å opprette en hel tråd for én (1) episode av Teh Apprentice? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bare jeg som synes det er spesielt å opprette en hel tråd for én (1) episode av Teh Apprentice? 5079737[/snapback] Er det bare jeg som synes du kan holde fred når voksne folk snakker? Har ikke bruk for fjortisutrykk og dårlige holdninger her. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Er nok bare deg, ja... Hadde sikkert vært greit med en egen tråd til denne serien, men lage en egen tråd for en episode? Endret 30. oktober 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Joa, enig at det er litt drøyt for en episode, men kan jo fort slenge inn flere episode etter vært. Men det var bare det at 4 fikk sparken på EN GANG Det var bare helt villt, hadde det ikke hent, hadde jeg ikke brydd meg om og lage tråden. Men jeg holdt på og dette ut av stolen da Trump sa: YOU ARE ALL FIRED, THE ALL FOUR OF YOU. endrer på emnet jeg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg må si jeg liker kanskje sesong 4 best av alle, bortsett fra sesong 1 tror jeg. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Episode 7. Helt utrolig at gjengen satt oppe til klokka ble over 12 før det gikk opp for dem at det kom ingen tilbake fra møterommet. Dette var da 7 timer senere. I denne episoden skulle de faktisk undervise en "klasse" Det ene laget valgte og snakke om sex på jobben, og det gikk heller dårlig. Det andre laget snakket om det å stå ut av mengden (vet ikke om det er den rette norske oversettelsen) Men de var veldig flinke da. Marcus var på laget som snakket om sex, og utrolig nok satt han å lekte med jojo for seg selv. Under "undervisningen" Og ENDELIG fikk Marcus sparken Dette har jeg ventet på siden første episode. Endret 6. november 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Episode 7. Helt utrolig at gjengen satt oppe til klokka ble over 12 før det gikk opp for dem at det kom ingen tilbake fra møterommet. Dette var da 7 timer senere. I denne episoden skulle de faktisk undervise en "klasse" Det ene laget valgte og snakke om sex på jobben, og det gikk heller dårlig. Det andre laget snakket om det å stå ut av mengden (vet ikke om det er den rette norske oversettelsen) Men de var veldig flinke da. 5107064[/snapback] burde ikke dette være i en spoiler tag? er klar over at det står spoilers i topic, men alikevell... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Spoiler tag? Hva er det? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg synes denne episoden var bra. Endelig fikk Marcus sparken. Helt utrolig å høre på alt våset han kommer med. Gleder meg til neste episode da den største episoden i sesong 4 kommer; de skal promotere star wars dvden og battlefront 2 spillet. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Spoiler tag? Hva er det? Hvordan gjør jeg det? 5107479[/snapback] [SPOILER]Spoilertekst[/SPOILER] Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Sånn da kan de som har lyst til å lese spoiler tråder uten å lese spoilers trygt lese denne Genial funksjon egentlig, men å bruke den i en spoiler tråd jaja sikkert mange som synes det er spennende med slik "hemmlig info" skal jeg se eller skal jeg ikke LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå