Eudora Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har i lange tider tenkt på å anskaffe meg vannkjøling, men ønsker samtidig å gjøre dette på den beste økonomiske måten. I denne sammenheng dukket plutselig akvariet mitt på 500 liter opp. Dette har jo en pumpe som sirkulerer en del vann, og som heller ikke er så gal når det kommer til støy. Pumpen må jo surre å gå uansett, hvorfor ikke kombinere denne med vannkjløing i pc'en ? Min eneste bekymring er alger osv som finnes i akvarie vannet. Noen ide'er, eller kansje du har tenkt noe i samme baner ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Alger blir nok dessverre et problem. I vannkjøling brukes jo algedreper eller frostvæske for å unngå alger, men da kommer nok fiskene dine til å stryke med også Samtidig som jeg tviler litt på om fiskene dine har så godt av å være i sammen med kobber. Men mange av pumpene som brukes i vanlige vannkjølingssystemer er jo egentlig diverse akvarie varianter. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Legg radiatoren i akvariet. det er en annen tråd her som omhandler dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg