Dorian Gray Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Broken Flowers ft-motherfucking-w. Fantastisk fin film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Oj, så mange forslag det var her da! Jeg har nå allerede sett en film med henne, og den neste jeg skal se blir en som jeg fikk flere anbefalninger om herifra, nemlig Eternal Sunshine (som forhåpentlig vis kommer i posten i morgen). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Forbered deg på enten tårer eller et forvirret blikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Oj, så mange forslag det var her da!Jeg har nå allerede sett en film med henne, og den neste jeg skal se blir en som jeg fikk flere anbefalninger om herifra, nemlig Eternal Sunshine (som forhåpentlig vis kommer i posten i morgen). 5139800[/snapback] Hva ble det til? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Det ble faktisk til at vi så Donnie Darko, en av mine personlige favoritter. Hun likte den godt selv om at hun ikke forsto noen ting. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ichi the killer helt klart,! neida, men rolige filmer passer bra å se med dama, kanskje noen morsome Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) jeg ville tatt en thriller, selv om du ikke er så glad i de. villmark er av slaget som jenter liker, men alikevel blir skremt av. da blir det nok litt klynging i sofaen må si jeg ikk helt skjønner hvorfor du ikke bare spør henne om hvilke film hun vil se.. Endret 11. november 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Vile gått for en skrekkfilm.. Det "trikset" funker... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Heh, vel det funker jo ikke alltid da.. Kanskje hvis hun er 14-17 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Skal du se film med dama? Anbefaler "Så som i himmelen", eller love actually. Begge meget gode filmer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 må si jeg ikk helt skjønner hvorfor du ikke bare spør henne om hvilke film hun vil se.. 5141125[/snapback] Fordi hun ikke klarer å bestemme seg. Hun ville se en bra film som hun ikke hadde sett før. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Audition er filmen. Der har du en harmonisk blanding av horror og romantikk. Pluss at det er en knakende god film Endret 13. november 2005 av xkharonx Lenke til kommentar
Winters Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tips, før jeg får stivt besøk(i starter fasen med damen) drikker jeg alltid en 6pakkning med pils(helst Corona), og går på gaten og scorer noe weed Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tips, før jeg får stivt besøk(i starter fasen med damen) drikker jeg alltid en 6pakkning med pils(helst Corona), og går på gaten og scorer noe weed 5146851[/snapback] Skjønner ikke hvordan dette skal hjelpe han, ved å finne en film kjæresten kan like. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Tips, før jeg får stivt besøk(i starter fasen med damen) drikker jeg alltid en 6pakkning med pils(helst Corona), og går på gaten og scorer noe weed 5146851[/snapback] Okaj, da vet jeg hvem jeg ikke skal ta tips seriøst fra i fremtiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå