LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Noen som har butikker hvor de selger denne filmen? 5071830[/snapback] play.com DVDpacific Om du ikke trenger filmene i kveld, that is. Platekompaniet brukte å selge den for 99,-. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) 1-disc versjonen som selges på Play har ingen subtitles, og 2.dsicen koster 170 spenn. På den versjonen de selger på DVDpacific er det kun franske og spanske subtitles, og jeg går utifra at den er Sone 1. EDIT: Ser at Platekompaniet selger den for 99,- nå. Tror jeg tar meg en tur dit i helga. Endret 28. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg trodde dere mente jenter som så Rocco filmen flere ganger i uka.. ROLF 5071966[/snapback] Hehe, you and me both. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Bare la hun velge film, eller velg en sammen? 5071885[/snapback] Joda, det kunne vi jo. Kan gjøre det, men om hun ikke klarer å bestemme seg så kan jeg jo alltids nevne Eternal Sunshine for henne. Gleder meg faktisk til å se denne filmen nå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 som tennåring så ville jeg selv gått for en skrekk film;) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg så Wicker Park for noen måneder siden. Sinnssykt fin film. Romantisk thriller tror jeg det er. Handler om en fyr som prøver å finne den store kjærligheten i livet sitt osm han ikke veit hvem er enda.. Jeg elsket den. Hilsen jente som ikke har alt for mye til overs for klisjè-romantikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Favorittene når jenta er på besøk: Eternal Sunshine (selvsagt) Being John Malkovich Lost in Translation Thelma & Louise (bryr meg ikke hva dere mener om den, jeg liker den ) True Romance Jersey Girl Boondock Saints Notting Hill/Love Actually (litt klissete, I know) Romeo+Juliet American Beauty Dette er filmer som jeg selv har opplevd at flere jenter liker. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Psycho filmene ! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det er én film som slår alle andre på detta feltet: Forrest Gump. You just gotta admire it. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Den Talentfulle Mr. Ripley hadde vært noe. En homoerotisk dramathriller med herlig skuespill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 "homoerotisk dramathriller".... Er det noe man ser på med kjæresten egentlig? (det er ei jente ja ) Lenke til kommentar
fakefox Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Garden State er en bra film å se sammen med dama. Det er en typisk "søt" film, litt morsom og litt romantisk. Litt lik Amélie sånn sett. Så den sammen med en venninne og hun likte den kjempegodt. Og så har den sinnsykt bra soundtrack for de som er opptatt av sånt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva med sextette? :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva med sextette? :!: 5132060[/snapback] Den ser man ikke sammen med noen man er glad i. Helst bør man destruere sin egen kopi allerede før man har sett den. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fine filmer å se sammen en pike: The Shawshank Redemption Casablanca Finding Nemo Finding Neverland Stand by Me The Usual Suspects American Beauty Amelie from Montmartre Spirited Away Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Filmer jeg absolutt selv kan anbefale, og som burde falle i smak for en som verdsetter god film: Den fabelaktige Amelie (LarsP nevnte den med fransk navn på forrige side) En Langvarig forlovelse Lost In Translation Crash (2004) Eternal Sunshine Og The Spotless Mind og hvis hun takler filmer litt utenfor normalen: Life Aquatic With Steve Zissou! knallfilm Begynn med de to øverste, men ikke mist konsentrasjonen pga overdose på Audrey Tautou, gi kjæresten din litt oppmerksomhet også, veldig viktig! Håper du ikke har fått deg en Hugh Grant-film-kjæreste og slipper å måtte se Notting Hill og Bridget Jones så alt for mange ganger. Endret 10. november 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 The Ring filmene? Hun kommer nok til å sette seg godt inntil deg da Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 The Green Mile/Shawshank Redemption er begge vinnere, om enn en smule lange. Jeg gjorde det store sjakktrekket med å invitere min daværende (og ferske) kjæreste med på Requiem For A Dream......mood-killer de luxe. T'Weed Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva med sextette? :!: 5132060[/snapback] Den ser man ikke sammen med noen man er glad i. Helst bør man destruere sin egen kopi allerede før man har sett den. 5132232[/snapback] Lars da...syns ikke den var så forferdelig kjip jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva med sextette? :!: 5132060[/snapback] Den ser man ikke sammen med noen man er glad i. Helst bør man destruere sin egen kopi allerede før man har sett den. 5132232[/snapback] Den er jo en slager da! Spesielt sangen: "Young & beautiful, your looks will never be gone..." osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå