Fryzer Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Ønsker meg en ny mobil med megapikselkamera, den skal være "flip" telefon, ha EDGE og/eller 3G, brukbart med minne, eventuelt mulighet for minnekort. Har sett litt på motorloa v3, den er driit stilig, men er usikker på om den har EDGE og om den støtter ekstra minnekort. Noen som vet dette ? eventuelt hvor mange bilder en kan få plass til på de 5 mb som er til rådighet Ellers tar jeg mer enn gjerne i mot forslag hvis noen vet om det. Har planer om å kjøpe fra tele2. mange takk Endret 28. oktober 2005 av Fryzer Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei Motorola RAZR v3 har verken minnekort støtte eller edge, og 5mb blir nok i minste laget for bilder. tele2 fører ingen mobiler med edge/3g og megapixelkamera i klappformat. Hvis du skal ha klappformat og må kjøpe fra tele2 er vel E720 noe og se på. De hadde E730 (opgraderingen av e720) for noen uker siden men denne har de visst tatt bort. E720 har 90mb minne som er mer enn nok til lagring av bilder. den har mpxil kamera, men desverre ikke3g eller edge Lykke til med valg av mobil. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Litt off topic, men er det mulig å beholde mitt nåværende nummer selv om jeg bytter teleselskap? For da hadde jeg ikk trengt å handle fra tele2. Noen andre anbefalte telefoner med mine nevnte foretrukkne egenskaper? Noen som vet når V3x kommer til norge? for den har alt jeg er ute etter og den er DRIIIT STILIG Endret 28. oktober 2005 av Fryzer Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er fullt mulig å la nummeret ditt følge med når du skifter leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå