radivx Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 JEg har kjøpt et kort VideoIN (MSIGforce4 Ti4400), dette kortet er jeg veldig fornøyd med men nå lurer jeg på hvordan jeg kan ta opp VHS kasettene mine og brenne dem til VCD (har brenner og greier fint å lage VCD.) Spørsmålet er bare hvordan jeg kan se en video på pcen trenger du noen spesielle programmer? kan man også eventuellt koble opp spillkonsoller (selv om pcfan ikke setter pris på disse) og sppille dem på pc skjerm via pC? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har kjøpt det samme grafikk kortet. E kjempe fornøyd med den! (kjøpte fra psdata) Jeg vet ikke svaret på ditt spm.... Kanskje du kan sende mail til MSI.... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 vel jeg fant det ut men den programvar4en som fulkte med winproducer og coder suger... den vil ikke funke på min maskin... men til vanlig bruk er jeg kjempefornyød med det, men TV out var litt stusselig (det har vært og kommer til å bli en kjempe miss) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå