Stig-Arne Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 prøvd å masere den bort da? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, har prøvd å gni litt over den, men det fungerte ikke.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 skal ikke gni, skal masere ! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 mm.. har prøvd det også. ser ikke ut til å fungere det heller! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 913N Er en knallgod skjerm. Har brukt den selv nå i 5 mnd, og den er utrolig bra ift. prisen Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Heisann! Jeg har kjøpt 19" 930BF, kjører på vga siden det ikke fulgte med noen dvi kabel og jeg ikke har giddet å kjøpt en enda=) Det jeg lurer på er at skjermbildet av og til flimrer litt, spesielt når det er snakk om Vertical lines, hvilken innstilling kan dette skyldes? Prøvde å skru opp contrasten, det hjalp, men da blir bildet så lyst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 oleseglem: kan du si noe om hvordan fargene er fordelt utover billedflaten? er betraktningsvinkelen så dårlig at selv om du ser rett på skjermen blir fargene mørkere øverst eller er den lys og jevn? Nå mener jeg ikke baklysproblemet, men hvordan fargene reagerer på synsvinkelen din. Er det bra hvitfarge eller heller den noe mot rødt? Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 oleseglem: kan du si noe om hvordan fargene er fordelt utover billedflaten? er betraktningsvinkelen så dårlig at selv om du ser rett på skjermen blir fargene mørkere øverst eller er den lys og jevn? Nå mener jeg ikke baklysproblemet, men hvordan fargene reagerer på synsvinkelen din. Er det bra hvitfarge eller heller den noe mot rødt? 5454411[/snapback] fargen blir litt mørkere uti kanten, når jeg ser på et bilde som skal være helt hvitt. heller litt mot rød/brunt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Tusen takk for svar. Jeg spurte nok ikke bra nok, men er det slik at det faktum at skjermen har en ganske begrenset betraktningsvinkel plager deg? Irriterende når du f.eks jobber med hvit bakgrunn. Jeg driver selv en del med webutvikling og er avhengig av korrekte farger. Vurderer en eizo. Lenke til kommentar
oleseglem Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Nei det er ikke det, betraktningsvinkelen er bra, det eneste er at det skurrer litt når visse ting vises på skjermen, foreksempel v lines testen på programmet nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå