Gå til innhold

Ny 19 tommer LCD. Syncmaster?

Herm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Jeg har kjøpt 19" 930BF, kjører på vga siden det ikke fulgte med noen dvi kabel og jeg ikke har giddet å kjøpt en enda=) Det jeg lurer på er at skjermbildet av og til flimrer litt, spesielt når det er snakk om Vertical lines, hvilken innstilling kan dette skyldes? Prøvde å skru opp contrasten, det hjalp, men da blir bildet så lyst...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

oleseglem: kan du si noe om hvordan fargene er fordelt utover billedflaten? er betraktningsvinkelen så dårlig at selv om du ser rett på skjermen blir fargene mørkere øverst eller er den lys og jevn? Nå mener jeg ikke baklysproblemet, men hvordan fargene reagerer på synsvinkelen din. Er det bra hvitfarge eller heller den noe mot rødt?

Lenke til kommentar
oleseglem: kan du si noe om hvordan fargene er fordelt utover billedflaten? er betraktningsvinkelen så dårlig at selv om du ser rett på skjermen blir fargene mørkere øverst eller er den lys og jevn? Nå mener jeg ikke baklysproblemet, men hvordan fargene reagerer på synsvinkelen din. Er det bra hvitfarge eller heller den noe mot rødt?

5454411[/snapback]

fargen blir litt mørkere uti kanten, når jeg ser på et bilde som skal være helt hvitt. heller litt mot rød/brunt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tusen takk for svar. Jeg spurte nok ikke bra nok, men er det slik at det faktum at skjermen har en ganske begrenset betraktningsvinkel plager deg? Irriterende når du f.eks jobber med hvit bakgrunn. Jeg driver selv en del med webutvikling og er avhengig av korrekte farger. Vurderer en eizo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...