Sargent Fire Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hvis du skal skrive på internett, kan du da legge inn kommandoer som du ved et enkelt tastetrykk kan benytte? Spiller mest Unreal Tournament Mvh, Stian Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hva mener du med å skrive på internett? Er det å snakke på IRC sammtidig som du spiller UT? _________________ "My pupils dance, lost in a trance. Your sacred silence, losing all violence. Stars in their place, mirror your face.I have to find you.. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-25 14:54 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 forstår ikke. omformuler. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 24. august 2002 Forfatter Del Skrevet 24. august 2002 Bare legge inn kommandoer ikke lydfiler eller no bare en kjap skrivemåte. Feks: Hvis på ctf på UT så går "efc low" (enemy flag carrier going low) eller "laughing out loud" skrive dette ved et enkelt tastetrykk! Mvh, Stian Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Han mener sikker å programere enkelte taster på tastaturet til å si feks en setning osv eks trykk på f8 og der er det en sentning som sier "fuck of you maniac" osv Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ja, "speech binder". Det skal ligge et sted på instillingene til spillet. Bruker det selv. Da er det altså lydfiler det er snakk om. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Ikke lydfiler men slik som Tåka skrev. For det finnes ikke lydfiler til alt! Mvh, Stian Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 det du må gjøre er å binde de forskjellige tingene du vil få frem på skjermen til en knapp.. Jeg har gjort dette ganske mye I RTCW..her har du et eksempel. bind f3 "say_team ^1NEED HEAVY FIRE AT OBJECTIVE!!!" :smile: står sannsynligvis ganske utfyllende om slikt på hjelpesider for de forskjellige spillene..have fun :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Skjønner ikke helt hva du mener, hvordan gjør jeg det. skal jeg skrive: bind f3 "Efc leaving low", isåfall hvor skal jeg binde dette? Mvh, Stian Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 TROR DERE DET STÅR NOE PÅ UNREAL TOURNAMENT SIN SIDE IM DETTE, HVIS/HVIS IKKE GI MEG ADRESSEN. MVH, STIAN :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 18:44, Sargent Fire skrev:Ikke lydfiler men slik som Tåka skrev.For det finnes ikke lydfiler til alt!Mvh,Stian Sorry, mente ikke lydfiler, men stemmer som ligger inne fra før av i UT. Det er en del av dem. Da gjør du som jeg sa; leter en plass i instillingene så finner du en knapp som det står "speech binder" på. Men vet ikke hvordan du lager egne med tekst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå