Gå til innhold

XFX GeForce 6600 GT

Owners

Anbefalte innlegg

Er dette kortet ( XFX GeForce 6600 GT 128 mb AGP) noe annerledes enn f.eks en Asus av same type?Er det merke som gjør forskjellen eller innehar disse de samme spesifikasjonene?

På Asus N6600GT GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP er kjerneklokkehastigheten 500 MHz og det gjelder vel også for XFX?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forskjellen mellom forskjerllige merker er i hovedtrekk bundle (programmer, spill etc. som følger med) samt at enkelte produsenter kan ha spesielle kjøleløsninger. Kortene kan i teorien klokkes like høyt med rett kjøling...

Selv ville jeg valgt ASUS (men det er kun fordi jeg har hatt bare bra erfaringer med ASUS, ikke at jeg har hatt noen dårlige med XFX)

XFX har jeg hørt mye bra om, men jeg har selv aldri vært borti firmaet...

PS: Nå ville jo ikke jeg punget ut så mye penger for et 6600GT uansett, da man kan finne relativt billige 6800GT/Ultra kort på bruktmarked, som etter min mening er et bedre kjøp

Lenke til kommentar
forskjellen mellom forskjerllige merker er i hovedtrekk bundle (programmer, spill etc. som følger med) samt at enkelte produsenter kan ha spesielle kjøleløsninger. Kortene kan i teorien klokkes like høyt med rett kjøling...

Selv ville jeg valgt ASUS (men det er kun fordi jeg har hatt bare bra erfaringer med ASUS, ikke at jeg har hatt noen dårlige med XFX)

XFX har jeg hørt mye bra om, men jeg har selv aldri vært borti firmaet...

PS: Nå ville jo ikke jeg punget ut så mye penger for et 6600GT uansett, da man kan finne relativt billige 6800GT/Ultra kort på bruktmarked, som etter min mening er et bedre kjøp

5071186[/snapback]

Nå snuser jeg på kompletts demovarer og blant disse er et XFX kort til salgs til kr 1.250.Det dumper kanskje inn slike kort du nevner eller om det er noen slike på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...