Earendil Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lurer berre på om det er nokre her på forumet som likar Gåte. ( www.gaate.no ) Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Likte endel av låtene jeg hørte, er ikke gåte iferd med å oppløses eller noe? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Gåte tok ei pause på ubestemt tid 6. september, men Magnus og Sveinung har ikkje utlukka ein avslutningskonsert. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg kan vel betrakte meg selv som fan, selv om jeg ikke er av den mest hardbarka typen. Var artig å se dem live i sommer. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 De har mange bra sanger. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg liker veldig godt Gåte! Kom litt "sent" inn i musikken deres, da jeg skjelden hører på radio og andre kilder hvor det spilles "hit-musikk" .. Har begge CD'ene, men har ikke vært på konsert! Edit; Burde ikke denne være under "musikk" !? Endret 28. oktober 2005 av Bone Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Flyttes fra OT-Annet og til musikk-kategorien. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg anser meg selv som ganske stor fan ja. Er vel den i Norge som har vært på flest Gåte-konserter (når man ikke tenker på crewet selvsagt)... Kjipt at de er oppløst, men det er jo mange andre bra band også, dessuten tror jeg de kommer sammen igjen om et par år. De hadde jo masse nye låter. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Anser megselv som Gåte fan ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Så lenge vokalisten ikke vil mer, så er jo bandet forsåvidt oppløst. Tror ikke vi vil se noe mer til de på en god stund. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 jupp, så de på NW i sommer, knall synd at det er oppløst.. blir ikke det samme uten Gunnhild.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 om det er noen kåte fans her? neida.. bare måtte Liker egentlig gåte greit nok jeg også var egentlig de første sangene som var best syns jeg...syns egentlig ikke de har blitt noe bedre for å si det sånn, desverre.. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vil nok anse meg som fan, ja. Har alle de tre platene som er offentlig sluppet. Letet en stund etter demoen deres, men måtte til slutt innse nederlaget. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Ikkje Gåte EP'en du meinar, nei? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har dessverre ingen Gåte dc'er, men har tenkt å sjekke det ut. Er Gåte oppløst? Å nei, hva nå? Har dog en cd med Lumsk, som er vannvittig fint. Noen som vet hvor mange cd'er Lumsk(IKKE LOMSK) har gitt ut, har bare 'Troll' Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ikkje Gåte EP'en du meinar, nei? 5087639[/snapback] Tipper han mener demoen når han skriver demoen. Den har jeg også gitt opp å få tak i, må visst ut med ganske mye penger hvis man først finner en til salgs. Men jeg har da noen promoer, er fornøyd med det. De betalte jeg ikke en gang for. Har dessverre ingen Gåte dc'er, men har tenkt å sjekke det ut.Er Gåte oppløst? Å nei, hva nå? Har dog en cd med Lumsk, som er vannvittig fint. Noen som vet hvor mange cd'er Lumsk(IKKE LOMSK) har gitt ut, har bare 'Troll' 5088261[/snapback] Gåte har tatt pause fordi Gunnhild (vokalisten) har lyst til å gjøre noe annet. De kaller det en pause sånn at de kan fortsette igjen senere hvis alle har lyst. Og jeg tror de kommer til å ha lyst en gang. Lumsk har vel gitt ut to album, Åsmund Fregdegjevar og Troll. Og singelen "Nidvisa". Mulig det er flere singler også, sikkert folk her med mer peiling enn meg. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Fantastisk dette her. Nå har jeg sjekket ut en annen tråd her på musikk forumet, hvor det var vannvittig mye interesant, men så var det pengene da... aargghh, raka fant Endret 1. november 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ehh nei. Egentlig ikke. La oss fyre opp forumets tidsmaskin : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=311267&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå