all right Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har gått til anskaffelse av Nero v7.0. Opnet SmartStarten, og her inne var det jo ett hav av ting å velge mellom. Det jeg i første omgang lurer på er hvordan jeg kan brenne ut forsjellige filmer i forsjellige formater ut på DVD, som kan ses på den vanlige DVD spilleren til TVen. Filmene er i disse formatene: .avi, .mdf, .ifo, .vob, .bup De tre sistnevte er innpå en mappe å utgjør en film(.ifo, .vob, .bup) Er de noen som kan lage en liten å lett guide om hva jeg skal gjøre i nero, er det noen formater som må omformes. Ta gjerne med andre kjente video formater. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Har ingen erfaringer med Nero 7. Bruker 6 jeg. men dersom du ønsker å spille av filmen i DVD spilleren og har en mappe som heter Video TS, kan du bare brenne det ut inne på brenn DVD video. EDIT: og dersom du ønsker å brenne ut de filtypene som utgjør en film, kan du også bare brenne dem direkte ut fra Nero (brenn DVD video). Endret 28. oktober 2005 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå