Ozelot Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Opplever en sjelden gang at når jeg skal gå inn på bruker`s profil eller lese et innlegg, så kan jeg få "Cannnot find page" (husker ikke helt). Dette kan jeg løse enkelt med å trykke F5, men hvorfor skjer det egentlig ? Er det noe lokalt hos meg(tvilsomt) eller har andre opplevd det ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har ikke opplevd noe feil, men så har ikke jeg vært mye på forumet i det siste heller. Får du en standard 404-feilmelding fra nettleseren din, eller får du melding fra serveren? Post gjerne et skjermbilde. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ok, opplevde det igjen nå, men tror det må være fra min side. Trykka på "flere innlegg" og kom fram til denne siden med meldingen "Cannot find server". Trykka refresh og alt fungerte helt fint. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Den ene forumserveren har fått en mild form for "pcinfluensa", vi jobber med saken og håper å få ordnet det så raskt som overhodet mulig. Derfor kan man rissikere å møte på trege sider (5 min lastetid), 404 etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg