macdegus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det 3 eller 4 pins kontakter til de medfølgende viftene? Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har nå kjøpt dette kabinettet, er kjempe fornøyd så langt, bare det at jeg får ikke dataen igang https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732133&hl= ååh Lenke til kommentar
macdegus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er det 3 eller 4 pins kontakter til de medfølgende viftene? 8087278[/snapback] det er 4 pins i viftene som følger med Lenke til kommentar
ludviq Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Et skikkelig møkkakabinett! Dette kabinettet er mindre verdt enn innpakningen. Demontering av stativer/hyller innvendig krever skjærebrenner, vinkelsliper og en pakt med djevelen; samt en god porsjon tålmodighet. Når det er sagt er det MANGE kabinetter som ikke er stort bedre på nettopp dette punktet. Enkel montering? Bullshit. Stativene/brønnene er simpelthen idiotiske. Det er lagt opp til at alle enheter som DVD leser/skriver, harddisk, m.m. skal påmonteres plastskinner. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg synes det er greit at kjøkkenredskap befinner seg i skuffer m/skinner ettersom det rett som det er er aktuelt å bruke disse. Komponenter derimot; behøver slett ikke stå på skinner. Legg til den ikke ubetydelige detaljen at skinnene passer SVÆRT DÅRLIG i sporene. Mye kødding og dikking for noe som er fullstendig unødvendig.Det eneste unntaket er skinnene i den nederste brønnen; de passer faktisk nesten helt greit. Ellers er kabinettet trangt; antallet vifter er unødvendig høyt (og ideen om vifte på venstre sidedør burde bare verdt det; en idé). En eller annen idiot (eller flere) på designavdelingen for ubrukelige ideer hos NZXT fant ut hva de skulle gjøre med restavfallet av plast iallefall. Det er faktisk bra det da; at man forsøker å utnytte avfallet. Problemet er at de valgte å slenge det bakpå dette møkkakabinettet - som om det ikke sugde nok fra før av. Denne plastrammen har ingen funksjon overhodet annet enn at den forsinker deg dersom du ønsker å skru av en sidedør. Jeg vet iallefall hva jeg skal gjøre med restavfall: hive dritten. Kanskje resten av kabinettet følger med? Forbannet drittkabinett. Styr unna dette kabinettet; ja styr like godt unna denne produsenten. Dersom du ikke har noe i mot å kaste penger i dass; ja da anbefaler jeg deg faktisk å gjøre nettopp det. Tror det er en mye bedre måte å anvende pengene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå