Gå til innhold

Elitegroup G900 - - Netshop 1559 - - Shg 8000

datag33k

Anbefalte innlegg

Har mer eller mindre bestemt meg for for en av disse maskinene men er så usikker på hvilken blir helt gal :cry:

ALTERNATIV 1: Elitegroup G900

Fikk litt lyst på denne etter å ha lest alt som følger med. 17tommer widescreen skjerm, trådløs fjernkontroll til multimediefunksjonene, 1024ram osv men frykter at den kan bli litt i største laget? Veier 4,5 kilo og det er jo en del til laptop?

Link til maskinen: Elitegroup G900 laptop

ALTERNATIV 2: Netshop 1559

Vurderer denne sterkt etter veldig god kritikk fra dere skrivere her på forumet og stort pluss etter som jeg kan konfigurere den selv. Velger jeg denne blir det med 1.73 GHz, 1024ram og 80GB. Eneste jeg ikke liker med selve laptopen er at jeg føler den ser litt kjedlig ut med tanke på designet og at det ikke er widescreen 15,4 har smått lyst på det.

Link til maskinen:

Netshop 1559 laptop

ALTERNATIV 3: SHG 8000 serie

Føler jeg får mye for pengene her.

2.0 GHz, 80GB, 1024ram, 15,4 tommer widescreen i alt en laptop jeg føler har det jeg trenger. MEN tviler sterkt på skjermkortet som følger med til denne laptopen.

ATI Radeon Mobility 9700 Pro begynner vel mer eller mindre nå å gå ut på dato men lurer på hvor mye det takler fremdeles? kan det fint spilles bf2 og css på det for eksempel?

Link til maskinen: Shg note 8000 serie

Regner med de fleste mener jeg bør gå for 1559en, men please forklar hvorfor :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...