029kid Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 nei ikke teleslynge, ikke tuner i pcen heller.. Lenke til kommentar
oaleksan Skrevet 1. november 2005 Rapporter Del Skrevet 1. november 2005 Jeg fikk samme problem etter at jeg koblet til en forlengelseskabel til mitt koss hodetelefoner fra pc`en. Ettersom det går spenning gjennom kabelen så vil den fungere som en radiomottaker. Jeg fikk inn alle slags kanaler, av og til kanske klart, men iriterende når jeg spilte. Da jeg koblet fra forlengelseskabelen ble "radioen" borte. Hvis du har en slik kabel, så bør du prøve å koble den fra. Hvis ikke så kan du prøve andre hodetelefoner for å se om det hjelper. Det kan hende at kabelen er for lang og uisolert. Lenke til kommentar
029kid Skrevet 4. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) update! la merke til noe nytt idag.. broren min får inn samme lyder! han sitter på et annet rom, med en helt annen pc. så det utelukker at jeg får inn signaler fra mitt integrete lydkort. w00t! skjønner virkelig ingenting .. Endret 4. november 2005 av 029kid Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Sikkert aliens... Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Skjedde 2 ganger at den gamle forsterkeren min skrudde seg på (fra standby), switchet til radio og har sendte russisk radio. Skjønte lite første gang da det skjedde mitt på natten. Har forøvrig ikke så mange gode forslag. Det å prøve en jordet kontakt er muligens ikke så dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå